#1 Skrevet September 5, 2010 Ønsker å kjøpe kassettholder til golf1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2010 Hi Check this out.... http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK1-GTI-FISCHER-CASSETTE-TAPE-BOX-/140448384964?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b36047c4 Only to ask if he will post it over. looks in good condition and very cheap Steve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 Jeg har en liggende, slik en som skal inn i midtkonsollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2010 Jeg har en liggende, slik en som skal inn i midtkonsollen Har du bilde av den og ka pris tenkte du på? Ka stand er den i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Har og en kasset holder, men har ikke anelse hvor den skal monteres, følgte med en golf 1 jeg har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2010 Har og en kasset holder, men har ikke anelse hvor den skal monteres, følgte med en golf 1 jeg har kjøpt. Pris og bilde hadde vært fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2012 Bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2014 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...