abs føler og simring til diff på audi S4 C4

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om man får tak i ABS føler til disse bilene på autohausAZ? og hva eventuelt delenr er?

og om de har den simringen til diffen som har en tendens til å lekke litt.. er vel høyre side tror jeg..

takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ar ikke funnet de der, men det betyr ikke at ikke de finnes.. Jeg fant heller ikke noen på ebay, men når jeg sjekket litt rundt, så ser det i hvertfall ut som at det er akkurat samme på f.eks. 80 (cabben til konemor) og jeg skal nesten spise hatten min hvis ikke du kan bruke en fra A4 '95-98 også. (Må muligens lodde over plugg) Ikke veldig avanserte disse giverne..

Jeg handlet i hvertfall akkurat samme simring til Nazze hos Scott Mocry (http://www.sjmautotechnik.com) for ca. 40 spenn, men Møller har de også til grei pris hvis du ikke skal ha så mye annet en det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei:) takker for svar.. prisen på abs føler er kanskje ikke så ille her i norge heller.. mekonomen feks..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABS følere fremme: 4A0 927 803

Autohaus

Ebay

ABS følere bak: 4A0 927 807

Autohaus

Ebay

Svarte f.. Hvor var de da jeg lette?? Knurr!! :P (Snart 3 år siden nå, da..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.