#1 Skrevet September 6, 2010 Hei, hvoran er det å få montert tårnstag på en typ85er, finnes det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2010 du kan bruke org fra feks s2.. dette sveises vel egentlig men kan sikkert skrues også om du går berserk med drillen. Det finnes også noen ettermarked til t89/b4, så disse bør passe din også, men vet ikke hvordan de festes optimalt sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2010 Det var det jeg tenkte på, må jo finnes noe. S2 staget er vel ikke justerbart, så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2010 Det var det jeg tenkte på, må jo finnes noe. S2 staget er vel ikke justerbart, så vidt jeg vet. nei, men lurer på om jeg ikke har sett der uorg. I så fall har jeg både sett det på ebay og så tror jeg muligens håkon sandberg/parts 'n retards selger det... sikkert fler også som norsk delesenter eller what not 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...