#1 Skrevet September 6, 2010 Siden ingen andre har laget en bildetråd fra Kall Auto så har jeg gjort det.. Driver å laster opp bilder til bøtta nå, så de kommer på sikt.. Takk for noen trivelige timer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2010 Ventet lenge på dette! Vidar ville jo ikke røpe det nye kjøretøyet sitt så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2010 hehe den svarte fartsdumpen ehh lynet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2010 Om man har fulgt litt med vet man hva Vidar har kjøpt Men blir morsomt å se bilder fra kjøringa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2010 pøh! så det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2010 Er det så interessant hva jeg kjører rundt i altså? Kjekt å høre det da, men nå er vel dette bildetråd.. så hvor er bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2010 (endret) Vi får legg ut linken te bøtta først. så kan eg legg ut nå bilda når vi ha fått sett over ka man har tatt bilde av.. vart mye rart såg det ut som.. http://s161.photobucket.com/albums/t240/Trampe82/Kall%20Auto%205-september-%202010/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2010 litt av mitt bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2010 mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2010 (endret) Legger ut en kort snutt av "racergolfen". Og så en litt lengre en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2010 einda meir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2010 hupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2010 fører møte og til siste den triste end 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 6, 2010 Jaja ser no at e skoilla komme me en tur t Kall læll no ja, men spørs om e bare ha vorte sjøsyk i den tilstanden s6n e i no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 6, 2010 Mitt bidrag Noen fra "depoet" Banen : Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 6, 2010 og til siste den triste end Hva skjedde? Synes da den kjørte av banen for egen maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2010 Noen bilder fra meg. Ble ikke tatt så mange, da jeg for første gang ikke prioriterte og ta bilder på ett treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2010 Hva skjedde? Synes da den kjørte av banen for egen maskin bila går som en rusten kule den , oppdaga ved hjulskifte lekkasje på en bremserørnippel bak. Når jeg prikka borti den med fingeren så spratt den ut av festet sitt. stor lekkasje og ingen bremser. Da ble det å sitte på tilbake, blir vel å hente bila i dag eller i morra. bitteliten feil som tar 15 min å fikse , men uten deler og verktøy så blir man litt hjelpesløs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2010 (endret) Noen som snakka om mykt understell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2010 Mitt bidrag Noen fra "depoet" Mvh Bård God satsing Claus Bare venta på hvem som kom til å få løft over den kulen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 7, 2010 Har noen film snutter hvis det skulle være av interesse. Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2010 Har noen film snutter hvis det skulle være av interesse. Inge Ja det var en flott film Jeg likte den iallefall Inge , hadde det morro utpå der Ny favoritt på youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 8, 2010 En film til. Her er det vel bilen til Georg og en rød RS4 som er foran. Og så ser vi vel en Golf som løfta så fint på bakhjulet. Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 8, 2010 hmm ser virkelig hvor mye vaskebalja vugger i svingene her må det senk til å stivere dempere ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg vil veldig gjerne ha bilder i større oppløsninger til artikkel i TreffPunkt, så om dere som har publisert bilder her kunne sendt de til meg hadde det vært kjempe fint. Så fort som mulig E-post: roy.apalnes(a)gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...