#1 Skrevet September 6, 2010 Hei Golf folk! Er det noen av dere som har erfaringer med å konvertere vanlig baklamper fra Golf 6, til LED-baklamper som GTI og GTD har? Er det bare å kjøpe LED-lampene og montere, el. er det omprogramering og koding? Takker for svar, Sigurd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2010 Ligger mye om det på forumet, prøv å søke så får du opp mye info. Det er mulig, noen biler trenger en elektronisk del mer enn de andre, og så må man kode litt. Venter på slike lamper til bilen til pappa. Her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=151650&highlight=kufatec&page=13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2010 Tusen takk Petter, det var bra! mvh Sigurd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2010 Kan jo være denne er interessant også? LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2010 Takk Christian, mulig jeg tar kontakt med deg når jeg har tenkt å begynne! Sigurd (fikk ny bil i går) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2010 Takk Christian, mulig jeg tar kontakt med deg når jeg har tenkt å begynne! Sigurd (fikk ny bil i går) bare å sende meg en PM, lage tråd om den nye bilen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2010 bare å sende meg en PM, lage tråd om den nye bilen eller? Ikke no` å lage tråd om, konebil dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2010 om du bruker 5-8K på baklykter på konebilen, så er det verdt å lage tråd om :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2010 Sondre Hugaas ordner fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2010 Takk igjen gutter, ingen problem å få hjelp her i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...