#1 Skrevet September 6, 2010 (endret) LINK Mye som er helt riktig i denne tråden, og litt som er helt feil. Om noen kommer over flere bilder, post de i denne tråden! (var så mange bilder i det albumet at jeg ikke ville klistre alle inn her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2010 kan jo starte jeg..Mye fine biler her hjemme også, men vi har et stykke igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2010 LINK til nytt album 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2010 helt klart at vi har mye å gå på når en ser sånnt,men som du sier,begynner å bli noen her til lands også;)men er for få som tar den helt ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2010 helt klart at vi har mye å gå på når en ser sånnt,men som du sier,begynner å bli noen her til lands også;)men er for få som tar den helt ut:p Vi er jo tross alt et veldig lite land da, spesielt om man sammenligner oss med UK f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2010 Vi er jo tross alt et veldig lite land da, spesielt om man sammenligner oss med UK f.eks. joda,det må taes med i uttalelsen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2010 kan jo starte jeg..Mye fine biler her hjemme også, men vi har et stykke igjen... Greit å RS som reservehjul da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2010 hundrevis av bilder..skal fortsette å linke ut her, må bare fikse noe annet først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2010 (endret) helt klart at vi har mye å gå på når en ser sånnt,men som du sier,begynner å bli noen her til lands også;)men er for få som tar den helt ut:p Er for mange kompromisser her til lands ja. Er kanskje 1-3 biler maks som henger mer gutta i UK Blir helt klart tur dit igjen neste år, kanskje til og med i min Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2010 En som fridde på scenen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2010 Dette sier vel det meste om å ta den helt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2010 It's all in the details... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 7, 2010 : vinke :: vinke : kan jo bare fortsette og fortsette å poste..sykt mye bra på det treffet der. Må være noe av det beste VAG treffet som har vært i den senere tid hva gjelder standard på bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2010 Er litt coverage av Speedhunters også: http://speedhunters.com/archive/tags/Edition+38/default.aspx Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 7, 2010 kan jo bare fortsette og fortsette å poste..sykt mye bra på det treffet der. Må være noe av det beste VAG treffet som har vært i den senere tid hva gjelder standard på bilene.. Er man vant til norsk standard er det nok det........ Er som Reifnitz, bare at alle bilene er på samme sted hele tiden, og ikke så mye harry Som jeg har sagt tidligere, å gå på parkeringen utenfor der, er omtrent som å gå på et norskt treff Var der i 2008 og 2009, skal dit neste år. I år blir det Westside VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 8, 2010 Dette må være David Kennedy fra PVW sin golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 8, 2010 Mesteparten blir for lavt for min smak, men utenom det så er det noen helt fantastiske 2'ere der... Min favoritt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...