Anbefalte innlegg

Er den på rundt 0:55 ekte?! Kan trygt si jeg ble litt dårlig av flere av klippene der. Skulle vist den til kjøre-elever, så tror jeg kanskje folk hadde tenkt seg om to ganger før dem ga flatt jern... Ikke kult å se dødsulykker! : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow sier jeg bare, rundt 7min det parret som uskyldig står der nyforelsket.... wow dette er noe alle burde se og lære av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den på rundt 0:55 ekte?! Kan trygt si jeg ble litt dårlig av flere av klippene der. Skulle vist den til kjøre-elever, så tror jeg kanskje folk hadde tenkt seg om to ganger før dem ga flatt jern... Ikke kult å se dødsulykker! : faint :

 

Desverre ja, så den på viasat 4 på fredags natt. Eller var det lørdag? Var om noe politi greier og ulykker. Han omkom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir like trist og sjokkert hver gang jeg ser denne videoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre ja, så den på viasat 4 på fredags natt. Eller var det lørdag? Var om noe politi greier og ulykker. Han omkom...

 

Du tar nok feil her. Akkurat i dette tilfellet er det ikke ekte. Det er hentet fra en australsk reklame angående fart og bremsemeter.

 

Hele reklamefilmen kan sees her:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir helt dårlig av å se sånt! Får noen tårer i øynene : gråter : Vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde skjedd noe sånt med familen eller dama mi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar nok feil her. Akkurat i dette tilfellet er det ikke ekte. Det er hentet fra en australsk reklame angående fart og bremsemeter.

 

Hele reklamefilmen kan sees her:

 

: haha : Viasat 4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne burde flest mulig se !! setter virkelig tankene i sving ......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra denne her... En ordentlig "reklame" film en som stikker litt "hjertet"... Har sett den flere ganger før, men denne fortjener godt en påminnelse.. En ettertanker til "handlinger fører til konsekvenser"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett den noen ganger før, like sterkt hver gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vrir seg i magen hver jævla gang jeg ser dissa filmene her. viser hvor fort alt går til skogs. er ikke mye som skal til før verden står på huet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg dytter den oppover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.