Anbefalte innlegg

Hei! Har kjøpt noen BBS LM rep på Bora'n til dama. Felgene er 8,5", ET35mm foran og 9,0", ET38mm bak. 225/40 18" på alle 4.

Det som da er spørsmålet er om å få dette godkjent? Har sendt mail til Statens Vegvesen, men de viser bare til forskrifter, godkjenning fra fakbrikant/ uavhenig laboratorium osv. Det han sier til slutt er at ved ulik dekkdimensjon blir dette problemer, noe jeg er inforstått med fra før av. Men, i dette tilfellet er det jo kun felgene som er ulike. Subber ingen steder og ellers veldig bra å kjøre med.

Noen som vet om dette kan godkjennes?

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På biltilsynet på evje pleier de og godkjenne det så lenge ikke ET er veldig feil og sporvidden ikke er på utsiden av skjermen.

Men de tar ikke hensyn til skjermbreddere. Følger sporvidden skjembreddere på store 4x4 f.eks får man som regel problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterer meg at det har så mye å si hvilket biltilsyn man besøker. Slik er det der jeg bor også. Hva bli følgene hvis jeg ikke får godkjent felgene? Må jeg da møte opp igjen for å vise frem de felgene bilen egentlig er godkjent med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.