#1 Skrevet Februar 19, 2005 hei igjen. føles som det kun er meg på denne tråden men men..... kødda. har noen tenkt på treff i år??? vi kunne holdt et treff før hoved treffet på i sommer da. er det noen andre som har noen ideer??? jeg er da ny i klubben så hva vet vel jeg om hva dere har hatt eller lurer på å hatt. vi har jo en gokart bane vi kan møtes på feks. Bare et forslag. for jeg regner med å bli ferdig med bilen i april/mai. hadde vært kult å høre hva lokale entusiaster hadde ment om bilen min før jeg stiller ut på noe større treff. hilsen meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2005 Er planlagt treff til sommeren ja.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16619 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Sjekk terminlisten til lokallaget da! Den blir oppdatert innimellom. Ja! det er planlagt vårmønstring og klubbmøter og stortreff i juni! Hvis noen gidder å delta da? Kom jo et par stykker på siste klubbmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...