#1 Skrevet September 7, 2010 Jeg vurderer å kjøpe meg Passat 2006-> og har leita lenge etter en med riktig utstyr... det jeg ser at det er veldig vanskelig å "få alt" jeg har lyst på derfor lurte jeg på om noen av dere har erfaring med å ettermontere parkeringssensor på en slik? Har veldig lyst på både foran og bak. Har ikke lyst på type Biltema eller lignende, synes det virker litt for dårlig, mulig jeg tar feil? Har funnet noe her: http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c106_mc11_Passat---3C.html Synes denne virket som er av bra kvalitet...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2010 er vel ikke så vanskelig å få "alt" kommer helt ann på hvilke krav du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2010 Jeg har montert ett eBay-kit til 180,- på A4'n. Er ett slikt som kun kobles til ryggelyset, og som piper tettere og tettere til nærmere en er hindring bak. 30cm fra er det konstant pip. Skal fungere fra 2-3 meter og utover...men står ikke spesifisert hvor glatt den veggen skal være... Men fra 1 meter og inn fungerer det helt greitt mot vegget etc. Lett å montere også, fulgte med hullpipe, og så var det bare å trykke sensorene på plass, og trekke kablene til ene lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2010 Kanskje denne tråden er til hjelp : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=152931 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 Jeg har montert ett eBay-kit til 180,- på A4'n. Er ett slikt som kun kobles til ryggelyset, og som piper tettere og tettere til nærmere en er hindring bak. 30cm fra er det konstant pip.Skal fungere fra 2-3 meter og utover...men står ikke spesifisert hvor glatt den veggen skal være... Men fra 1 meter og inn fungerer det helt greitt mot vegget etc. Lett å montere også, fulgte med hullpipe, og så var det bare å trykke sensorene på plass, og trekke kablene til ene lyset. Høres veldig greit ut, kanskje bare tull å betale mer enn man behøver dersom kittet til 180 er bra nok... Takk for tipset! Men er det noen som har noen erfaring med dette systemet: http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c106_mc11_Passat---3C.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2010 er vel ikke så vanskelig å få "alt" kommer helt ann på hvilke krav du har Det er helt riktig, men jeg vil ha 2,0 TDi, DSG, highline, sort interiør, navi, xenon, park.sensorer, hengerfeste, blå met., km ikke over 130 og en pris som er fornuftig, da blir det ikke mange å velge mellom... Ser at Tyskland heller ikke har så mye å by på, blir heller ikke noe å spare på prisen heller slik jeg har sett. Får vel heller vente til at alle vil ha den nye typen passat og det blir flere for salg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...