#1 Skrevet September 7, 2010 Holder på å skifta motor på min A4 og har funnet ut at en åndeslangen oppe på toppdekselet og venstre motorfeste er øydelagt, noen som kan hjelpe å finne delenummere til dette? Trenger også ei trekantpakning mellom manifoil og eksos rør. Bilen er en Audi A4 2002 mod 2.0 ALT motor Takk for all hjelp jeg får. Haster litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2010 Det kan tyde på at venstre motorfeste er 8E0 199 305 A. Se bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2010 trekantpakning Hva er det? Den eneste pakningen jeg ser er firkantet og heter 06B 253 039 E. Se bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2010 Det kan tyde på at venstre motorfeste er 8E0 199 305 A. Se bildet. Den ligner vel kanskje litt meir på den som er avbilda nr. 7 der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2010 Hva er det? Den eneste pakningen jeg ser er firkantet og heter 06B 253 039 E. Se bildet. Den er etter manifoilen og før eksos røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2010 Den ligner vel kanskje litt meir på den som er avbilda nr. 7 der Ok, du sa motorfeste, og 7 er ikke et feste. Du ser nr på 7, eller skal jeg slå det opp igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2010 Den er etter manifoilen og før eksos røret. Aha, selvfølgelig, andre "enden". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2010 Jeg finner ikke noe annet enn dette, 8D0253115. Jeg er ikke mekaniker eller deleselger, håp på at noen andre stikker "innom". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2010 Ok, du sa motorfeste, og 7 er ikke et feste. Du ser nr på 7, eller skal jeg slå det opp igjen? Ser nummeret ja, vart noke usikker no. Jeg får sjekke dette litt nermere imorga. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...