#1 Skrevet September 7, 2010 Noen som har no 3" vband sett liggende, som jeg kan komme å kjøpe av deg i de nærmeste dagene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2010 (endret) Torshov har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2010 nix. de har ikke inne, og de vet ikke når de får det inn igjen. det ble jeg fortalt sist uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2010 Hmmm. Var da innom torshov på Lade og handlet noen silikonslanger forrige uke. de hadde v-band klemmer der, og mener de hadde i 3" også Mulig det bare var andre størrelser da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 da jeg var der sist uke, hadde de 1 klemme liggende ja, men ingen flenser i 3" så like langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...