#1 Skrevet September 8, 2010 Hallo! Har ringt rundt nå... Prøver å finne ut om jeg på min vanlige frontfanger kan smekke på en s-line "leppe"(underdelen på fangeren) eller om jeg må kjøpe hele sjiten? Noen som vet???? Møller har ikke snøring ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2010 Må nok ha hele fangeren, men du får kjøpt styling du kan montere på non-s line fanger. Men blir ikke helt S-line da... Edit: Ikke hør på meg, jeg bare snurrer i dag. Leste b7 jeg, ikke b6... Sorry... Sjekk disse delene: -S-line Støtfangerkappe for biler m/lyktespylere 8E0 807 103 BB GRU -S-line Nedre del bakfanger A4 Avant B6 med utsparring H + V side 8E9 807 521 G GRU -S-line Nedre del til frontfanger 8E0 807 110 B GRU -S-line Gitter høyre 8E0 807 681 D 01C -S-line Gitter venstre 8E0 807 682 D 01C -S-line Nedre Grill 8E0 807 647 D 01C -S4 sidelist venstre foran 8E0 853 959 A 7DL -S4 sidelist høyre foran 8E0 853 960 A 7DL -S4 sidelist venstre bak 8E0 853 969 A 7DL -S4 sidelist høyre bak 8E0 853 970 A 7DL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2010 Er det ikke dette de kaller "Rieger - leppa"? Den vil i såfall være uoriginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2010 Er det ikke dette de kaller "Rieger - leppa"? Den vil i såfall være uoriginal. Underdelen kjøpes jo På møller:) 1425,- Spm er jo... Passer den på orginal fanger? Eller må jeg ha s line fangeren i tillegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 MED litt modifikasjon så passer den s-line "leppa" på en org front non-s-line. Men en god del lettere å kjøpe org s-line fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2010 MED litt modifikasjon så passer den s-line "leppa" på en org front non-s-line.Men en god del lettere å kjøpe org s-line fronten Litt eller mye ? Omfattende eller lite omfattende modifikasjoner Er snakk om 5000 i prisforskjell + ekstra lakk omkostninger lissom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2010 Litt eller mye ? Omfattende eller lite omfattende modifikasjoner Er snakk om 5000 i prisforskjell + ekstra lakk omkostninger lissom Jeg husker ærlig talt ikke hva som skal til. Kamerat av meg kjøpte den underste leppa, men endte opp med å kjøpe hele fronten da det ble for mye bry og skjæring. Mulig du er mer fingernem enn han er og fikser saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2010 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/122430-B6-A4-Ultrasport-Lower-Front-Bumper-with-Stock-Upper . Hvis du tar en titt på teknisk mekanisk her på forumet ligger det etterhvert en stor mengde linker til det meste du ønsker av info, linken øverst ligger under utenlanske diy og litt nede på listen under b6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2010 ihvertfall ittno prob å modde den til å passe.. om du ikke har luft stikk sag så kjøp ei på biltema.. da får du fiksa mykje.. ett godt plastlim er heller ikke å forakte.. personlig liker jeg wurth sitt rapid lim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2010 Jeg husker ærlig talt ikke hva som skal til. Kamerat av meg kjøpte den underste leppa, men endte opp med å kjøpe hele fronten da det ble for mye bry og skjæring. Mulig du er mer fingernem enn han er og fikser saken http://www.audizine.com/forum/showthread.php/122430-B6-A4-Ultrasport-Lower-Front-Bumper-with-Stock-Upper. Hvis du tar en titt på teknisk mekanisk her på forumet ligger det etterhvert en stor mengde linker til det meste du ønsker av info, linken øverst ligger under utenlanske diy og litt nede på listen under b6 var akk slik je gjorde faktisk:P men nå er den til litt mer mod for ble ikke fornøyd med festinga av s4 grillen.. bli nok ei skikkelig ramme den bare smetter inni nuh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 14, 2010 Tar en liten halvtime og kappe til så S-line del passer på org fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2010 kjør på uten ny øvre del .... kan banne litt for 5000 kroner etter min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2010 Jeg moddet S-Line nedre del på en non S-Line øvre del. Å få de to delene til å passe er ikke noe problem. Problemet er heller festepunktene for høyre og venstre grill. De må man mekke selv. Er min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2010 jeg har en del kompiser som skal hjelpe meg med dette hehe! såe regner ikke med det blir et problem! har tilogmed 2 stk med en cupra leppe sånn liggende tilfeldigvis .. såe.. vi får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...