#1 Skrevet September 8, 2010 Det kommer en klakke lyd fra venstre forhjul når jeg svinger maks mot Høyre og kjører rundt i sirkel, denne lyden kommer ikke når jeg kjører i høy fart, eller slakkere svinger. Kommer kun ved fullt ratt utslag. Noen som har noe forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2010 Drivledd..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2010 Må man ha forstillingskontroll ved bytte av drivledd? glemte å si, ingen lyd ved svinging motsatt vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2010 Må man ha forstillingskontroll ved bytte av drivledd? glemte å si, ingen lyd ved svinging motsatt vei Nei, og ja dette tyder på drivledd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 Om du gjør om noe ved å ta av spindel og sette på igjen, så ja da må du det. På Golf 2 er det vel to bolter som holder dempern i spindelen, og da "ødelegger" du camber når du løsner alt, så da må du ta kontroll på nytt.. EDIT: Tenkte litt feil kanskje. Men om du må av med spindelen, så burde du vel så sjekka det på nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2010 nei du trenger ikke forstillingskontroll. Er nok ytre drivknuten som er dårlig. Er som regel bare lyd den ene veien du svinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2010 Hvordan er dette å kjøre med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2010 Går fint helt til det ryker og du mister all drivkraft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2010 mister jeg da driv kraft på begge hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2010 ja da bilen kun dreger på et hjul av gangen, og det er det hjulet som går lettest rundt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...