#1 Skrevet September 8, 2010 Har kjøpt slik plastik DRIT! på autospar som knekker bare den ser asfalt! Hvor får jeg tak i den myke gode slik som orginale ? mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2010 hos Møller alt annet knekker etter hva jeg har lest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2010 Okay takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2010 Noen som vet prisen på denne? må ha til ventoen min og:) synd at den blir 1,5 cm for kort på sidene men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2010 Ja , synd det!! Er det ikke en leppe som passer fint på fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2010 Noen som vet prisen på denne? må ha til ventoen min og:) synd at den blir 1,5 cm for kort på sidene men men På Møller koster vel vr6 leppa rundt 1300 kr, men som du sier så blir den for kort på sidene: mad : Derfor skal jeg bruke golf fanger på min vento 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2010 Det skjer ikke for min del .. hmm forlenge den andre da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...