En "Y" kontakt med 1x han og 2x hunn for koble til VagCom lignende kontakter???

Anbefalte innlegg

En "Y" kontakt med 1x han og 2x hun for koble til 2x VagCom lignende kontakter???

Jeg har sett en kontakt for dette som jeg spør om, men husker ikke hvor jeg har sett det. Det jeg så var motsatt, allså 2x hann og 1x hunn(men det er 1x han og 2x hun jeg trenger og er ute etter). Noen som har peiling hvor jeg kan finne det? Evt få laget det?

Edit

Fant det som jeg var ute etter :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi gjerne link, dette høres litt interresant ut. Skal du ha en dedikert pc for media/vagcom/verdier osv`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi gjerne link, dette høres litt interresant ut. Skal du ha en dedikert pc for media/vagcom/verdier osv`?
Ja skal ha en CarPC, se signaturen på info på planene mine. Og vil ha og iPhone tilkoblet.

Her kjøpte jeg obd splitteren

http://www.obd2cables.com/products/obd-cables/obd-ii-cables/cable-j1962m-to-2-j1962f-y-cable-1ft.html

Det er flere som selger denne kabelen, bare se om du finne riktige kontakter. Søk etter obd2 splitter på Google.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.