#1 Skrevet September 9, 2010 Noen som vet hvor det glassblåses her i Bergen... Helst for en grei penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2010 Felger du skal ta? Eg leverte min BBS rs til sandblåsing å sa de måtte være forsiktige med dem, de ble helt perfekte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 det gjorde eg med sentrene mine og, men de ble laaaangt ifra perfekte.... frem med 120 papiret osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2011 Ser ut til at Bergen Coating får jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2011 Ser ut til at Bergen Coating får jobben Bergen coating tok mine porsche felger til RS2'n....ble veldig fornøyd med jobben. De pulverlakkerte de og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2011 Ser ut til at Bergen Coating får jobben Hvilke pristilbud har du fått derfra? Syns å huske det var litt dyrt, 5k og oppover for blåsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2011 Hvilke pristilbud har du fått derfra? Syns å huske det var litt dyrt, 5k og oppover for blåsing. 2000kr (4stk felger inn- og utvendig uten kant) + litt til ekstra ved blåsing av pulverlakkerte flater siden det tar litt mer tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2011 2000kr (4stk felger inn- og utvendig uten kant) + litt til ekstra ved blåsing av pulverlakkerte flater siden det tar litt mer tid. Ok, stemmer når jeg tenker meg om var det for blåsing og lakking den prisen jeg skrev isted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...