#1 Skrevet September 9, 2010 (endret) Nå når jeg startet bilen var plutselig servoen på rattet falt ut og ladelyset kommet på. har det røket ei reim mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2010 Nå når jeg startet bilen var plutselig servoen på rattet falt ut og ladelyset kommet på. har det røket ei reim mon tro? Multireima;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2010 Big deal? Går den an å kjøre til verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2010 Det går vel an, men du har ikke lading, og heller ikke servo, sikkert ikke AC(?).. Så spørs hvor lenge du har strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2010 Tipper stremmeren til multireima di har ryki. Om så har du flaks om det ikke førte til register havari.. har ikke tall på hvor mange havarier vi har fått inn på v6 2,5tdi pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2010 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2010 Jeg hadde bilen inne og skiftet begge kammene for 500km siden. burde de ikke ha sett dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2010 Denne? Ja. Og Stian snakker om mekanismen som holder det hjulet som på bildet er til høyre for det store remhjulet på veiva. Mekanismen er ikke akkurat hyggelig priset, så det kan være en ide å snuse litt etter en brukt om du får tak i en i bra stand. Den slites i leddet til armen som holder hjulet, såvidt jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2010 Bilberging bestillt. Her har verkstedet noe å forklare. Takker for svar. Hva er det som driver reima og hva er det som blir drevet av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2010 (endret) Tipper stremmeren til multireima di har ryki. Om så har du flaks om det ikke førte til register havari.. har ikke tall på hvor mange havarier vi har fått inn på v6 2,5tdi pga dette. Hvordan kan tull med multireima føre til havari da? Det ser ut som om det er to forskjellige systemer, eller er det ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2010 Hvordan kan tull med multireima føre til havari da? Det ser ut som om det er to forskjellige systemer, eller er det ikke det? Tro meg, det er fullt mulig Been there done that. Multireima havner inne sammen med kamakselreima og da er det gjort for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 9, 2010 Vil ikke tro at det er lurt å kjøre når reima/hjul er gåen, Ting går jo rundt inni dær å med løs reim kan det fort bli kaffe-kværn tendenser Kosta meg 15000kr da dette skjedde meg, men da bytta jeg alt av reim-/strammehjul. Pluss at alt av plastdeksler var knust og spist opp, var heldig som berga de helligere reimene lenger inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2010 (endret) Mange takk for gode svar, alle. Jeg regner denne for å være løst. Ressurser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2010 Tro meg, det er fullt mulig Been there done that.Multireima havner inne sammen med kamakselreima og da er det gjort for å si det sånn. skjønner godt hva du mener. En bolt på en av rullene var røket. Godt at dette hjulet ikke rallet rundt inni der da! Da hadde det blitt kaffekvern, ja. Edit: brukes det strekkbolter til disse rullene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...