#1 Skrevet September 9, 2010 hvordan går dette på en 2'er uten breddere?planen er 215/35-16?må man valse MYE?regner med det blir handla et skikkelig sett med coilovers type stivt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2010 hvordan går dette på en 2'er uten breddere?planen er 215/35-16?må man valse MYE?regner med det blir handla et skikkelig sett med coilovers type stivt! Spørs jo hvor mye du skal senke det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 Spørs jo hvor mye du skal senke det da.. skal jo så klart senkes så det ser bra ut,dvs lavt.men usikker på hvor mye det stikker utom fremme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 skal jo så klart senkes så det ser bra ut,dvs lavt.men usikker på hvor mye det stikker utom fremme:) Men hvorfor ikke montere breddere? Da er du iallefall mer sikker på at de stikker enda mindre lengre ut..9x16" ET20 går bra det, mange som har kjørt på det før vet jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Dette er 9x16" ET15, så det stikker ikke fryktelig mye utenfor. Selve slitebanen på dekket er innenfor org. bue... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2010 Men hvorfor ikke montere breddere? Da er du iallefall mer sikker på at de stikker enda mindre lengre ut..9x16" ET20 går bra det, mange som har kjørt på det før vet jeg.. Skal breddere være til hjelp, så må det enten være G60-breddere eller at du limer vanlige breddere lenger utpå enn originalt. Vanlig breddere bredder ingenting i den forstand, ettersom de går jevnt med formen på skjermen. Men, man har muligheten for å skjære bort og gjemme det med breddere, eller om du er uheldig med valsa så kan du sette på breddere for å skjule dette:) Med ET20 må du også justere camberen foran på "kushåret" for at felgene ikke ikke skal ta borti justeringsmutteren hvis det er så at du har justert gewinden så langt ned at justeringsmutteren er på lik høyde med ytterst på felgen, med mindre du har lyst på positiv camber. Men dette er jo ikke noe problem å justere uansett:) 2 tommer mindre, samme bredde og ET, men dog smalere dekk: Ser trangt ut på siste bildet, men ingen antydning til subbing noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2010 Men hvorfor ikke montere breddere? Da er du iallefall mer sikker på at de stikker enda mindre lengre ut..9x16" ET20 går bra det, mange som har kjørt på det før vet jeg.. pga.at jeg liker looken med smale fangere og hjulbuer uten plastikk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2010 ser på bildene over her at det ikke er umulig iallefall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...