#1 Skrevet September 9, 2010 Hvor kan eg få kjøpt ytterringer til oz futura? Trenger to stk. Enten 2.5" eller 3". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2010 http://ph-server.com/iclair/produkte.php?kat=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 felgen-garage.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2010 felgen-garage.de Var felgen-garage eg også tenkte på... Sendte de en mail i går. Sendte også mail til VR wheels. De kunne skaffe ringer i 3" til 170 $ pr stk + 30 $ i shipping. Vet ikke hvilke priser slikt ligger på eg? Noen som vet hvor lang tid det eventuellt tar om eg bestiller fra felgen-garage? Tok 15-17 dager + shipping fikk eg beskjed om av VR Wheels værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2010 Ga ca 1500,- pr ring for mine 1.5" OZ ringer i 17". Frakt var vel 1 uke+. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...