#1 Skrevet September 10, 2010 Hei Noen som vet hvor stort batteriet til en 66 boble kan være/skal være. Både AH og fysiske mål. Har en slik bil men den er på hytta å må ta med meg et nytt dit? Ringte Møller men de kunne ikke svare på dette. Richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2010 Hei Noen som vet hvor stort batteriet til en 66 boble kan være/skal være. Både AH og fysiske mål. Har en slik bil men den er på hytta å må ta med meg et nytt dit? Ringte Møller men de kunne ikke svare på dette. Richard 6v? Hvis det er det kan jeg gi deg måla, ikke noe problem. Spenning [V] 6, Lengde [mm] 217, Bredde [mm] 169, Høyde [mm] 188, Kapasitet [Ah] 77 I bosch heter det BOSCH S3061 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 http://www.vwnorge.no/ er et bra sted å spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2010 6v ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2010 6v ja:) Les første innlegget mitt, står alt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2010 Tusen hjertelig takk er dette max størrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2010 Fant et nå. 216X170X191 77A så det funker sikkert:) Takk nok en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2010 Tusen hjertelig takk er dette max størrelse? Fant et nå. 216X170X191 77A så det funker sikkert:) Takk nok en gang. Dette er størrelsen jeg får opp gjennom jobben, men en kollega kjører boble i dag så jeg kan gå ut og måle hvis det er nødvendig. Ser at målene dine er helt like omtrent, så det går. Bare hyggelig og hjelpe, 0 problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...