#1 Skrevet Februar 19, 2005 Hei noen i lokallaget som vet om firmaer i trondheim som er flinke på soting av bil? Vurdere å få en lett toning av rutene på min Audi 100 C4. Har hørt med DekorCut, de skulle ha 3800,- pluss mva. for alle siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2005 Hør med Gustavsen Glass på Tiller,samme bygning som US Autoparts.Er meget flinke og har gode garantier.Jeg skal snart inn der og få tona mine ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2005 Hei noen i lokallaget som vet om firmaer i trondheim som er flinke på soting av bil? Vurdere å få en lett toning av rutene på min Audi 100 C4. Har hørt med DekorCut DekorCut har lagt film på rutene på min bil og jeg er veldig godt fornøyd med arbeidet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2005 takk takk. kjekt å høre med dem, og finne ut om det er noe prisforskjell. har hørt bare gode referanser om både DekorCut og de på tiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2005 riis bilglass på lade sotet rutene på min. meget bra arbeid! husker ikke hva prisen lå på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...