#1 Skrevet September 10, 2010 Det er mulig denne bilen er omtalt her inne tidligere, jeg søkte men fant ingen ting? Audi S1 gruppe B, Svein Skar har bygget en meget grom Audi S 1 gruppe B og sånn startet det med innkorting av bil. Her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2010 Litt vondt å se ut ifra bildene, men komme den til å få riktig vinkel på frontruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 Jeg syns det så ut til å være "riktig" vinkel på ruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2010 (endret) Jeg syns det så ut til å være "riktig" vinkel på ruta. Ser nok ut som riktig vinkel ja Grom bil Bygger visst en A2 replica og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2010 (endret) ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2010 det ble hvitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2010 det ble hvitt:) edit det ble det ikke hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2010 Bilen er solgt!!! Annonse på autodb.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2010 det ble hvitt:) edit det ble det ikke hehe Det hender jeg må ha noen forsøk før jeg lykkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...