#1 Skrevet September 10, 2010 har en 97 golf 1,6 101hk som fusker. er mest når den er kald, blir bedre når motoren er varm. har bytta: plugger, pluggledninger, rotor, fordelerlokk, bensinfilter. har fylt på dyserens også. noen som vet hva dette kan være? er det noen spesielle feil det pleier å være på disse motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2010 Coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2010 Coil? pleier bilen og fuske hvis den er dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2010 Lest av feilminne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2010 pleier bilen og fuske hvis den er dårlig? Ja, på min forrige 3`er så fusket den helt til jeg byttet coil, skal sies at det ble byttet endel ting før jeg tenkte på coilen:o Derimot så havarerte coilen på nåværende 3`er sånn helt uten forvarsel.. Er i hvert fall en svakhet på denne generasjons VW.. Angående fusking så har Dan J. Reed samlet endel sjekkpunkter her Men, som Thomas L. sier, sjekk feilkodeminnet, blir fort kostbart å kryssbytte seg frem til feilen. Coil vil ikke vises direkte på ett feilkodesøk bare så det er nevnt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2010 prøvd annen coil det hjalp ikke. bilen blir bra etter noen min med kjøring. men hender den fusker litt ved rundt 3000rpm. er det noen vanlige feil på disse motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2010 Motoromdreiningsføler kan lage lignende problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...