Klarer ikke å bestemme meg for farge på felger!

Anbefalte innlegg

Mitt evigvarende problem:

 

Jeg har noen BBS RS som jeg skal lakkere senterene på, men jeg klarer aldri å bestemme meg for hva slags farge jeg skal lakkere dem i.

Hadde egentlig bestemt meg for offwhite/beige farge, men så kjøpte jeg et til felgsett som jeg fant ut skulle få den fargen istedet, så da er jeg like langt.

 

Tips og bilder taes imot med STOOOR takk!! Jeg er stort sett åpen for alle farger, men ikke knall rosa, kawa-grønn etc. :)

 

..og ja, bilen skal senkes litt mer foran (må bare få valset inn innerkanten på skjermen, først)

 

IMG_9595.jpg

 

IMG_9815.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut et bilde av bilen da, sånn for å se hva som kan passe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Done! :)

Har tenkt litt på vintage/oldschool-litt lys blå farge, men det er så vanskelig å se det for seg. Skulle ha sett den fargesammensetningen på en eller annen bil først, egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en stemme til samme farge som bilen. klassisk og lekkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmjaaa, men jeg er redd det blir litt kjedelig...?

I tillegg så er jeg ikke så fan av mørke senter på felger i samme farge som bilen, for da blir liksom felgen litt borte. MEN, mulig det hadde blitt pent.

 

Edit: Har tenkt litt på denne brunfargen også:

 

IMG_0338.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde prøvd hvit jeg :) (så du hadde tenkt det på de andre felga)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit blir jo bra. Skal du ha gull- eller sølvskruer?

 

Hva med en pastellfarge av noe slag? Kan jo bare google "fargekart", så kommer det opp mye fresht: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde prøvd hvit jeg :) (så du hadde tenkt det på de andre felga)
Ja, men jeg vil ikke ha hvitt senter på begge felgsettene :P
Jeg ville valgt en gullfarge.

Ja, gullfarge er ihvertfall klassisk og ALLTID pent, men det er så mange som har det..

Hvit blir jo bra. Skal du ha gull- eller sølvskruer?

 

Hva med en pastellfarge av noe slag? Kan jo bare google "fargekart", så kommer det opp mye fresht: smil :

Pastell..? Det vet jeg ikke hva er engang. Skal google litt og sjekke opp :)

 

 

Takk for tips gutta! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at pä RS er det enten helpolert, sölv eller gull som blir fint. Sort gär til nöds men gjör at mye av felgen blir borte synes jeg. Andre farger feks match med bilens farge synes jeg ser veldig 90tall ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn en stemme på hvitt jeg. Men da må du høyglanspolere kanten også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gullsenter med polert front og polerte kanter, med gullskruer?

 

 

 

eller:

BBS-RS%20veredelung%20blau-pol.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for at jeg spør om dette her, men har prøvd å finne det ut lenge! :)

 

Den lakken på den E30'n lengre opp her. Er det den fra nye X1? Marrakesh brown?

Og hva er fargekoden på den?? Lett etter den lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skriver at du er redd det blir kjedelig med sentrene i bilens farge....det vil da si at du vil ha noe som er det motsatte av kjedelig...noe som er; morsomt, gøyalt, kult, rått, innovativt osv osv...eller..?

 

Nå har jeg et forslag som sikkert ikke er er all verdens spennende (i manges øyne), men hva med en "bøllete" look...den nydelige gråfargen på bilen med sorte detaljer (hele grillen f.eks) slik det er på E30`n din nå er jo knallfint i seg selv....og her kommer forslaget mitt; matt svart....eller gun-smoke..med skikkelig blanke kanter til...: vinke :

 

Og, skal du virkelig senke mer foran...syns den ser helt knall ut jeg..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke jeg få kjøpe den bilen slik den står istedet Tore, så slipper du all det dilemma styret om farge osv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehm har du org alpina felger til overs da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange bra svar!! :)

Jeg synes at pä RS er det enten helpolert, sölv eller gull som blir fint. Sort gär til nöds men gjör at mye av felgen blir borte synes jeg. Andre farger feks match med bilens farge synes jeg ser veldig 90tall ut.

Helpolert orker jeg ikke, for det må bli et helv*tte å holde blankt innmellom eikene.

Gull blir kjedelig.

Sølv funker, men det blir også litt kjedelig.

Legger inn en stemme på hvitt jeg. Men da må du høyglanspolere kanten også.

Hvitt blir det ikke, for den fargen skal det senest innkjøpte felgsettet få.

Hva med gullsenter med polert front og polerte kanter, med gullskruer?

 

eller:

http://www.panthera-shop.ch/Jpg/Veredelung/BBS-RS%20veredelung%20blau-pol.jpg

Helpolert felg er kult som fy, men en kompis har akkurat den oppskriften du nevner der, så da utgår det.

Hehe..kul den felgen du la ut bilde av, men farga synes jeg ser for ny ut til å passe en så gammel bil. Jeg vil at det skal se litt retro ut :)

turkis til din farge! Rått! :D

Ja, det har blitt vurdert frem og tilbake, men jeg tror det blir litt FOR ekstremt ;)

Sorry for at jeg spør om dette her, men har prøvd å finne det ut lenge! :)

 

Den lakken på den E30'n lengre opp her. Er det den fra nye X1? Marrakesh brown?

Og hva er fargekoden på den?? Lett etter den lenge.

Helt riktig! Fargekode er jeg usikker på. Jeg kan spørre eieren av bilen i morra, hvis du vil.

Ser du skriver at du er redd det blir kjedelig med sentrene i bilens farge....det vil da si at du vil ha noe som er det motsatte av kjedelig...noe som er; morsomt, gøyalt, kult, rått, innovativt osv osv...eller..?

 

Nå har jeg et forslag som sikkert ikke er er all verdens spennende (i manges øyne), men hva med en "bøllete" look...den nydelige gråfargen på bilen med sorte detaljer (hele grillen f.eks) slik det er på E30`n din nå er jo knallfint i seg selv....og her kommer forslaget mitt; matt svart....eller gun-smoke..med skikkelig blanke kanter til...: vinke :

 

Og, skal du virkelig senke mer foran...syns den ser helt knall ut jeg..;)

Innovativt blir vel vanskelig å få til med RS :P

Ja, jeg vil det skal være kult samtidig som det skal se ut som om felgene er nylakkerte in the late 80's eller the early 90's :)

 

Senk, ja? Det kan aldri bli for lavt, vetu ;)

Kan ikke jeg få kjøpe den bilen slik den står istedet Tore, så slipper du all det dilemma styret om farge osv :D

Ja, knall idé! : vinke : Hehe..nææh, klarer nok ikke å selge denne på lenge, tror jeg. Har hatt den i snart 2,5 år nå og jeg blir like forelska når jeg ser den den i dag i dag som når jeg henta den for første gang, hehe..

ehm har du org alpina felger til overs da eller?

De blir vel til overs ja, men skal ikke selges av den grunn :) Tipper de blir banehjul til sommeren, jeg.

 

Takk til Mads Kristian. Pastellfarger var DRITKULT!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sant? :D

 

Den første og den tredje her, f.eks:

pastell_farger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.. ;) Kanskje turkis ikke er så dumt allikevel. Litt lysere, muligens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det går en BMW her i skien\porsgrunn som har den fargen på rs'ene.... Stilig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det går en BMW her i skien\porsgrunn som har den fargen på rs'ene.... Stilig!

 

Stemmer det! Helge Vik sin bmw 2002 med Ståle sine gamle RS.. Sykt kul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.