#1 Skrevet Februar 19, 2005 Hei Jeg la inn samme spørsmålet på lokallaget for trondheim òg, men det så til å vær litt lite aktivitet der så jeg prøver her og. Jeg lurer på om det er noen Trøndere her som vet om firma`er i trondheim(eller omegn) som er flinke på soting av biltuter?? vurderer å sote siderutene på min Audi 100 C4. har hørt med DekorCut. de skulle ha 3800.- pluss mva for siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2005 For det første så er det unødvendig å dobbelposte... For det andre så kan du ikkje forvente deg å bli nedøst av svar når den første posten din har ligge på nett i berre 20 minutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2005 det var da fælt da. fikk se det etter at jeg posta tråden at det hadde vært så lite innlegg i lokallagets forum, så jeg tenkte det var større sjanse for svar her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...