#1 Skrevet September 10, 2010 (endret) Post bilder av dine drømmefelger, fete felger, styggtøffe felger osv Smaken er ikke lik, krangling kan du gjøre med moren din Om du vet hva dem heter så skriv gjerne det. Starter med noen jeg liker! WEDS Kranze ERM's 19x11.5 -35 and 19x12.5 -35 BBS RS: BBS LM, oppusset av Rotiform: BBS RC: BBS CH Hehe.. RS(rotiform?) reservehjulsfelg Rotiform: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2010 Ronal teddy?? Flere her: http://slamburglars.com/forum/lofiversion/index.php?t123-0.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 De der er custom-teddies, er vel 18" eller no tenker jeg... Sä lengre oppi her at felger du hadde lagt under RS var blant annet Rotiform og BBS RC, spesielt RC ligner en del. Bra träd, skal legge inn litt her selv när jeg kommer hjem. Har noen godbiter i bagasjen allerede med meg fra Tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2010 De der er custom-teddies, er vel 18" eller no tenker jeg... Sä lengre oppi her at felger du hadde lagt under RS var blant annet Rotiform og BBS RC, spesielt RC ligner en del. Bra träd, skal legge inn litt her selv när jeg kommer hjem. Har noen godbiter i bagasjen allerede med meg fra Tyskland... Var bare dem på planet jeg mente var RS ikke dem under Er bare å hive ut bilder: vinke : EDIT: Rettet litt på teksten så det ble litt bedre å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2010 HTN Prinz er noe jeg drømmer ganske mye om: Edit: HTN Lambo også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2010 Rotiform BLQ Orginalen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2010 Desverre bare fotofikkling sies det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2010 Mer Rotiform, merker jeg liker den felgsjappa der: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2010 Compomotive th2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2010 Ang designet på BLQ så leser jeg på Facebook-siden til Rotiform, skrevet av Brian (en av innehaverne) at designet på den ligger helt tilbake på 70-tallet, så det er hverken Rotiform eller Lambo-hjula som er oppfinneren til det designet. Har dog ikke klart å spore opp originaldesignet. Sykt gromme uansett. De med polert kant og hvitt senter du har postet bilde av over er vel en BBS LM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2010 Ang designet på BLQ så leser jeg på Facebook-siden til Rotiform, skrevet av Brian (en av innehaverne) at designet på den ligger helt tilbake på 70-tallet, så det er hverken Rotiform eller Lambo-hjula som er oppfinneren til det designet. Har dog ikke klart å spore opp originaldesignet. Sykt gromme uansett. Jeg tror dette designet kommer USA og heter Stellar Snowflakes. Felger til Trans Am og Firebird på -70 tallet. firebird wheels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2010 Axsis Banzai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2010 Mer Rotiform, merker jeg liker den felgsjappa der: p De med polert kant og hvitt senter du har postet bilde av over er vel en BBS LM? Dette er Rotiform. Kommer snart på markedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2010 Dette er Rotiform.Kommer snart på markedet. Tror han mener de lenger opp i tråden som ligger på en palle, de du linker til her er stjålet fra hans tråd EDIT: Endret teksten på dem også Post gjerne flere felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2010 Dette er Rotiform.Kommer snart på markedet. vet, de er bestilt til min mk6 (med polert/brushed senter) : vinke : Som Adrian skriver under, tenkte på de som lå på pall.. Edit: Denne tråden har jeg skikkelig tro på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2010 Oki boys Her er mine favoritter: Mattig 7x13 Compo TH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 11, 2010 Dette er GROMT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 11, 2010 Image DM Image IFX Image billet 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 11, 2010 Her er noen jeg liker: V-M ALLOY: Dotz Mugello: Vertini Hennessy: Vertini Riviera: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 11, 2010 3-delte Centra: Disse hadde jeg glatt ofret ei nyre og et bein for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 11, 2010 Har alltid likt Oz Opera etter jeg hadde dette på en A4. Noen sånne i 19" eller 20" på Multivan hadde vært helt greit. Men de lages vel ikke lengre... På bilde Oz Opera evo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 11, 2010 Må si jeg liker disse Litt innhabil,men men.. Også et pluss at de har gått ut av produksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...