#151 Skrevet Februar 6, 2011 Liker disse: ser jeg helt "greit" ut på bil og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 6, 2011 hehe ^^ Er det treser felger? eller bare ligner di? Har eit sett vist noken er intrisert:) gis vekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 6, 2011 Ser ut som de kommer fra Chevrolet Corvette C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 6, 2011 Er det treser felger? eller bare ligner di?Har eit sett vist noken er intrisert:) gis vekk:) Treser ? Det er Corvette felger.... Ser ut som de kommer fra Chevrolet Corvette C4 Korrekt. Kalles Sawblades på "folkemunn" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 6, 2011 Er det treser felger? eller bare ligner di?Har eit sett vist noken er intrisert:) gis vekk:) Boltsirkel og størrelse ? Er det TRX felger ? Dvs. metriske ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 6, 2011 Boltsirkel og størrelse ? Er det TRX felger ? Dvs. metriske ? Slike? Kule di også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 6, 2011 Boltsirkel og størrelse ? Er det TRX felger ? Dvs. metriske ? 5x112, mellom 16" og 17". er trx ja:) 240.45 zr 415 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 6, 2011 Mer info om Treser felgene HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 6, 2011 Må være in the know for å vite sånt vettu massern Logisk nok hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 9, 2011 Mere trx-felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 10, 2011 Suger jo balle å få tak i TRX-dekk Koster skjorta....desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 10, 2011 Jepp, og synd er det, ellers så hadde det blitt Treser felger på meg:) DENNE karen har mange fete felger, for å si det mildt! Som f.eks: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 10, 2011 Jepp, og synd er det, ellers så hadde det blitt Treser felger på meg:) DENNE karen har mange fete felger, for å si det mildt! Som f.eks: Holy .. Der var det mye snax: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 10, 2011 Det meste som ADV Wheels har å by på sklir jo inn her. Bare synd prisklassen er type 40 000 for kun felgene uten frakt og før de er tolla inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 10, 2011 Det meste som ADV Wheels har å by på sklir jo inn her. *SNIP* Bare synd prisklassen er type 40 000 for kun felgene uten frakt og før de er tolla inn. Ser jeg må få fortgang i installasjon av cnc-fresen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Februar 11, 2011 Hehe "Purple Beast" på Wheelwhores har en imponerende samling felger....... Ikke rent få sett med div. BBS motorsport-hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Februar 11, 2011 Ellers har vi jo de gamle Pirelli felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Februar 11, 2011 Oppdatert av Haakon Tuff, så ser de enda bedre ut også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Februar 12, 2011 Ser jeg må få fortgang i installasjon av cnc-fresen min ADV1 sitt track spec TEN sett koster 8900 dollar + frakt...i 9x19... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Februar 15, 2011 Usikker på om jeg skal poste dette i "Du gjør det helt feil"- eller "Du gjør det helt riktig"-tråden, så da havner de her: Selvlysende pulverlakk:p Litt tøft, litt harry, og litt spesielt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Februar 16, 2011 Så harry at det ble tøft? Jeg går for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Februar 16, 2011 Dritkult på Våler/Rudskogen på kvelden/natta da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Februar 16, 2011 Synes nesten at de BBS-hjula jeg har for salg fortjener en plass i denne tråden. Ikke ofte man kommer over slike felger som ikke har vært mishandla i racing,mine felger har kun lagt lagret til de ble kjøpt av en nederlender ifjor. Da har de lagt på et lager for et fransk racing-team som bestilte felger med feil boltsirkel. Har lyst at noen i klubben kjøper disse smykkene så de kommer til heder og ære på en classic-bil istedenfor at de blir som drifting-felger eller noe annet. Har desverre tatt litt skade av å være lagret såpass lenge,men noen få timer med polering så blir de som nye. Følger med nye krom-bolter til felgene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198196&highlight=bbs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Februar 16, 2011 Har du slike felger Pål? Og skal de selges? Det har jeg virkelig ikke fått med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Februar 16, 2011 Har du slike felger Pål? Og skal de selges? Det har jeg virkelig ikke fått med meg Jepp,ja jeg har slike felger som er tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...