#301 Skrevet Juli 21, 2011 OZ Futura,polished face.....klassiske felger som er en av mine favoritter !!! tør jeg spørre,er det dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juli 21, 2011 tør jeg spørre,er det dine? I wish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juli 22, 2011 OZ Futura,polished face.....klassiske felger som er en av mine favoritter !!! ] helt enig:) morro å se at jeg har potensiale med mine felger. må se hvor mye kant jeg kan få på s6n og om det er å oppspore orginale nye senterkopper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juli 24, 2011 I wish hmmm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juli 24, 2011 helt enig:) morro å se at jeg har potensiale med mine felger. må se hvor mye kant jeg kan få på s6n og om det er å oppspore orginale nye senterkopper Er noen som reklamerer på vwvortex for tiden med flat caps til futura felgene om det er av interesse. Link her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juli 24, 2011 helt enig:) morro å se at jeg har potensiale med mine felger. må se hvor mye kant jeg kan få på s6n og om det er å oppspore orginale nye senterkopper Nye orginale er bare å glemme,brukte kan du få tak i på Ebay innimellom.Men regn med å måtte betale noen kr for de Karbonringene og skruene får du tak i nye hos Felgen-garage . Glad jeg har et ekstra deksel liggende..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juli 26, 2011 hehe. ja jeg har skjønt at orginale er umulig å skaffe. har sett på ebay siden jeg skaffa felgene, men ikke funnet no caps til salgs enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juli 26, 2011 Heisann, jeg låner denne tråden litt så jeg slipper å opprette en hel tråd bare for et enkelt spørsmål, men det er noen felger jeg ikke husker navnet på som er særs fete Dere felg-gutta vet helt sikkert hva jeg tenker på; De er nesten helt tette, lett skålformede med små trekanter ytterst, fås i diamond cut finish. Mener de har et navn på 3(?) bokstaver og er amerikanske. Har sett de flere ganger innpå forumet her, men finner de ikke igjen.. Var snakk om disse i en annen tråd, med noe opplegg om at de var i 5x112 men sto merket som 5x114.3 som boltsirkel... Så jeg husker alt irrelevant, bare ikke navnet på felgene, typisk! Noen som skjønner hva jeg babler om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juli 26, 2011 MRR HR3 kanskje? legger inn bilde og da jeg synes disse felgene er utrolig råe i 9,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juli 26, 2011 Jepp, der var de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juli 31, 2011 himmel å hav, hvor får jeg kjøpt rotiform!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juli 31, 2011 parts & retards 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet August 3, 2011 : rock : 3delte Snowflakes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet August 6, 2011 Hva slags felger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet August 8, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=172705&page=5 hjemmelagde forum felger er riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet August 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet September 7, 2011 Syns BBS Speedline kan bli meget fete med noen tweeks. Mine: Gamle til Vågen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet September 8, 2011 BBS E50 rally-style 0"-toms ytter-ringer 8x17 foran 8,5x17 bak. Du trenger ikke være redd for at naboen skal dukke opp med slike hjul Dare to be different.........(Nei,de er ikke kule "bare" fordi Rotiform har pussa de opp igjen.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet September 8, 2011 Det han ikke har i ytterringer, det tar han igjen i spacere: ½" ytterring er minimum på de felgene der, synes jeg: rolleyes Fin måte å ødelegge sjeldne felger på, ihvertfall - godt det bare er nye ytterringer som trengs for å få de pene igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet September 8, 2011 Ser ut som det bare er meg som liker Radius R4 her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet September 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet September 8, 2011 ½" ytterring er minimum på de felgene der, synes jeg: rolleyes Fin måte å ødelegge sjeldne felger på, ihvertfall - godt det bare er nye ytterringer som trengs for å få de pene igjen:) 0-toms ringer er jo orginalt på de felgene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet September 11, 2011 Hva heter de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet September 11, 2011 http://www.facebook.com/LuxuryAbstract?ref=ts&sk=wall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet September 11, 2011 Det ser ut som hele verden kopierer TSW Venom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...