#326 Skrevet September 11, 2011 Synes nå disse er fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet September 13, 2011 Hva heter de felgene? Her er litt mere om felgene, dette er ikke akkurat masseproduserte felger! http://luxuryabstractblog.com/2011/09/13/wide-body-q45-on-grassor-c%E2%80%99s-continued/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet September 13, 2011 Her er litt mere om felgene, dette er ikke akkurat masseproduserte felger!http://luxuryabstractblog.com/2011/09/13/wide-body-q45-on-grassor-c%E2%80%99s-continued/ Nei jeg skjønte det, og jeg vil ikke vite prisen eller tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet September 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet September 14, 2011 Fine de felgene der Julius! Men synd de bare kommer som ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet September 14, 2011 Fine de felgene der Julius! Men synd de bare kommer som ET35 Nei det gjør de ikke disse får man i ET45 også.... MOU-HAHAHAHAHAHAH Eneste som er synd er at felgen på den bilen du ser bak er spesiall bestilt i 9,5 ! Rått NB. Mito felgene mine er nå leveringsklare fikk dette bilde fra Østfold felgteknikk idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet September 14, 2011 Synes disse Drag og Tenzo - R felgene er utrolig kule! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet September 15, 2011 Nei det gjør de ikke disse får man i ET45 også.... MOU-HAHAHAHAHAHAH Eneste som er synd er at felgen på den bilen du ser bak er spesiall bestilt i 9,5 ! Rått Whaaat?! Det står kun ET35 på sia til MRR.. Får sende en mail jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet September 15, 2011 Whaaat?! Det står kun ET35 på sia til MRR.. Får sende en mail jeg da MRR leverer ikke ET45 .... og den A3 du ser på siden deres har ET45 bestilt fra et annet firma har gjort en grundig sjekk og pratet med noen folk på vortexforumet. Send meg en PM du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet September 15, 2011 MRR leverer ikke ET45 .... og den A3 du ser på siden deres har ET45 bestilt fra et annet firma har gjort en grundig sjekk og pratet med noen folk på vortexforumet. Send meg en PM du... Will do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet September 15, 2011 Det ser ut som hele verden kopierer TSW Venom. de kopierte jo radius r4 på midten av 90 tallet så hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet September 15, 2011 Will do det "florere" av disse i ET45 på nett i US Vurderte de på den gamle 3BGen jeg hadde.. tok meg 1min å finne de.. ca 1000$ + frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet September 15, 2011 det "florere" av disse i ET45 på nett i US Vurderte de på den gamle 3BGen jeg hadde.. tok meg 1min å finne de.. ca 1000$ + frakt.. Julius viste meg nå *Vurdere, vurdere* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet September 20, 2011 hva slags felger er dette? Er det Rotiform BLQ med BBS senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet September 20, 2011 Ser slik ut, Thomas Ser en kompis har samme greia, men mener dette også er rotis.. Men med forbehold. Ser att senterene på felgene jeg la ut og du la ut ikke er like så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet September 20, 2011 Jeg tror ikke noen av de to der er Rotiform.. De som Thomas la ut, er vell Lambo Reps? De du la ut Vågen, har jeg ikke peil på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet September 20, 2011 hva slags felger er dette? Er det Rotiform BLQ med BBS senter? Dette ser ut til å være Avant Garde M140 felger. De har litt tynnere eiker og annen utforming mot senter av felgen enn Rotiform . Har slike felger på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet September 20, 2011 BBS har startet å lage felger som ser sånn ut. For alt jeg vet, er det de som lager de orginale Lambofelgene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet September 20, 2011 Får håpe det er BBS som produserer Lambohjulene orginalt da, ellers blir det vel replicahelvette og alle må kaste BBS felgene sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet September 23, 2011 Fete felger til en hver Golf MK1, MK2 eller MK3... Til 5500,- pluss frakt! http://www.machiii.net/index.php/wheels/axis-og-san.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet September 23, 2011 Får håpe det er BBS som produserer Lambohjulene orginalt da, ellers blir det vel replicahelvette og alle må kaste BBS felgene sine? BBS RX-R wheel RX-R BLQ: LP560-4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet September 24, 2011 (endret) 3delte Tarmac "Alexi" 3-delte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet September 24, 2011 De to siste!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet September 28, 2011 Det ser ut som at Lamboen har smidde BLQ. De har både den karakteristiske midtfasongen og de spinkle dimensjonene. BBSene er flate på midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet September 29, 2011 Det ser ut som at Lamboen har smidde BLQ. Lamboen har vistnok Speedline:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...