#176 Skrevet Februar 16, 2011 får vær litt ego å legge ut mine 3Delte Image DM 10x18 og 9x18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mars 2, 2011 18" OZ Turbo: Tråd HER. Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mars 2, 2011 18" OZ Turbo: Tråd HER. Løp og kjøp! *drømme* Shait! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mars 2, 2011 Jeg og vil være ego. Mine 18 x 9 OZ Futura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mars 2, 2011 Kjenner jeg gleder meg til våren ja (blir enda bedre når bilen kommer ned i akseptabel høyde, og felgene blir ikledd Yokohama S-Drive 225/35-19) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mars 2, 2011 Slenger meg på egotrippen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mars 2, 2011 ble mange inlegg å takke her nå er ikke alene om det gry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mars 2, 2011 18" OZ Turbo:http://i50.photobucket.com/albums/f313/volks888/4106114759_ff89116f4a.jpg Tråd HER. Løp og kjøp! Hadde de laget i 17" skulle jeg seriøst ha vurdert et sett... Deilig, deilig. Kjipt at disse kun kom i 5-bolt. De er satan så gromme!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mars 2, 2011 Jaja, får være ego jeg også da:p Blir en ny farge nå snart, men aner ikke hva slags enda:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Mars 3, 2011 Hadde de laget i 17" skulle jeg seriøst ha vurdert et sett... Deilig, deilig. Kjipt at disse kun kom i 5-bolt. De er satan så gromme!! Finnes adapter i alle retninger Men det er du nok klar over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Mars 3, 2011 Finnes adapter i alle retninger Men det er du nok klar over Hehe, jeg vet. Problemet er at det eneste settet jeg noen gang har funnet av disse felgene hadde for lavt innpress i tillegg til at det ikke går ann å bore om boltmønsteret Hvis ikke hadde jeg rocka dem til sommeren. Disse er også kule synes jeg, selv om flertallet sikkert synes det blir for sært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Mars 3, 2011 Hehe, jeg vet. Problemet er at det eneste settet jeg noen gang har funnet av disse felgene hadde for lavt innpress i tillegg til at det ikke går ann å bore om boltmønsteret Hvis ikke hadde jeg rocka dem til sommeren. Disse er også kule synes jeg, selv om flertallet sikkert synes det blir for sært Stiller meg i køen for å synes at de Strosek-hjula er kul Mange fete Porsche-hjul har ofte for lav ET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Mars 4, 2011 Synes nesten at de BBS-hjula jeg har for salg fortjener en plass i denne tråden. Ikke ofte man kommer over slike felger som ikke har vært mishandla i racing,mine felger har kun lagt lagret til de ble kjøpt av en nederlender ifjor. Da har de lagt på et lager for et fransk racing-team som bestilte felger med feil boltsirkel. Har lyst at noen i klubben kjøper disse smykkene så de kommer til heder og ære på en classic-bil istedenfor at de blir som drifting-felger eller noe annet. Har desverre tatt litt skade av å være lagret såpass lenge,men noen få timer med polering så blir de som nye. Følger med nye krom-bolter til felgene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198196&highlight=bbs Dette er vel samme model? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Mars 4, 2011 Ligger slike Strosek hjul til salgs på PCN til en veldig bra pris http://www.porsche-club-norge.no/diskusjon/viewtopic.php?t=26354&sid=2c91f23724e2190ca0bb157df4e25fa0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Mars 4, 2011 Dette er vel samme model? Jepp det der er samme type som jeg har. Med "0-toms" ytterleppe slik som mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Mars 4, 2011 Ligger slike Strosek hjul til salgs på PCN til en veldig bra pris http://www.porsche-club-norge.no/diskusjon/viewtopic.php?t=26354&sid=2c91f23724e2190ca0bb157df4e25fa0 De der hadde jo "riktig" innpress også Helt håpløst med felger ifra eldre 911 og slikt som har veldig lav et når man må kjøre med adapter. Blir fort rundt 0 og på minus-siden da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mars 4, 2011 Ligger slike Strosek hjul til salgs på PCN til en veldig bra pris http://www.porsche-club-norge.no/diskusjon/viewtopic.php?t=26354&sid=2c91f23724e2190ca0bb157df4e25fa0 Har han skrevet riktig bredde/innpress, egentlig? Jeg trodde den smaleste typen kom i 8" ET50 sammen med bakfelgen på 9" ET50? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mars 4, 2011 Mine bidrag: Phaeton Helios BBS S-Line BBS CH Motorsport Kanskje litt kjedelige, men syns de er rå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mars 4, 2011 Eta Beta Turbo: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mars 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mars 5, 2011 Dette er vel samme model? Syns disse så litt små ut på 2'er golf jeg. Sikkert perfekt på 1'er;) Gromme felger er det hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mars 5, 2011 Sinnsykt kule felger, bare synd det var to stk boltsirkler på de:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mars 5, 2011 Syns disse så litt små ut på 2'er golf jeg. Sikkert perfekt på 1'er;) Gromme felger er det hvertfall. Det er nok bare senteret som lurer deg. Senteret er 12,4" stort, pluss at det er smale ytterringer i tillegg, men felgene i seg selv er jo 15":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mars 5, 2011 Det er nok bare senteret som lurer deg. Senteret er 12,4" stort, pluss at det er smale ytterringer i tillegg, men felgene i seg selv er jo 15":) Mulig det lurer meg litt, men syns de ser små ut alikevel. Ser mye bedre ut på 1'er golf syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mars 5, 2011 Sentrene på HTN felgene mine er nøyaktig like store, men ser vel ikke like smått ut som BBSene? Nå er jo også sentrene mine frontmontert og ikke sandwich eller bakmontert (usikker på hvordan de er montert på E75) som BBSene, så spiller jo inn litt det også, ettersom 1cm eller så av senteret blir borte bak ytterringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...