#1 Skrevet September 11, 2010 Stod en bil parkert på jobben her forleden dag... Hadde tenkt å stoppe for å ta bilde av felgene, men bestemte meg for å ikke gjøre det da jeg var usikker på om eier kanske kunne bli støtt av at jeg knipsa bilde av de styggeste felgene på parkeringsplassen. Var dog heldig og fant bilde av tilsvarende felger på google! Post bilder av de styggeste felgene på markedet, både nye og gamle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2010 Liker ikke desse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 HAHA! samme felger som jeg skulle til å linke.. den første der er helt forferdelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2010 De Saab Aero felgene er faktisk ikke såååå stygge.. Med rett farge på rett bil kan det blir ganske så greit.. heh Men utenom det er de ikke veldig pene nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2010 Foodprosessor sier du??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2010 A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2010 Foodprosessor sier du??? har sett et par Volvoer med disse felgene på! forferdelig stygge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2010 Hehe. Felger som fulgte med da jeg kjøpte a6en jeg hadde for noen år siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2010 har sett et par Volvoer med disse felgene på! forferdelig stygge! Sitter på disse DRIVe modellene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2010 Felgene på honda civic hybrid er helt jævlige. De på den andre bilen er jo bare latterlige, men tok de med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2010 Disse røde felgene monterte jeg på en sort Mercedes Vito for ett drøyt år siden mener jeg... Ikke spes pent!!! haha ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2010 Liker ikke desse: må si disse felgene er fete på saab. bilde 1 er grise kule i den fagen på 80 saab 900 turbo(aero) og bilde 2 på 70 saab 96 (er ronald felger fra saab sin rally avd.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2010 Noen syns jo disse her er "stygge" siden de kaller de BBS Herpes........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2010 må si disse felgene er fete på saab. bilde 1 er grise kule i den fagen på 80 saab 900 turbo(aero) og bilde 2 på 70 saab 96 (er ronald felger fra saab sin rally avd.) Hver sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2010 Kunne posta uendelig mange mindre pene felger av kvalitetsmerket Sharif... Sharif M191 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2010 Noen syns jo disse her er "stygge" siden de kaller de BBS Herpes........ Er vel heller at de er oppbrukt enn stygge som gjør at de blir kalt BBS herpes:) Noe for jentene (eventuelt de homofile): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 25, 2010 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 25, 2010 haha! oppfinnsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 25, 2010 Fy faen de der er bad ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 25, 2010 Nå hadde vi en gammel tråd her på forumet som heter "VM i sytgge felger", hvor dere kan finne 14 sider med diverse uhumskheter. Nåja, ikke alle bildene som funker etter 6 år, men likevel... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=13305 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 25, 2010 My bad Men alikevel synes jeg dog kanskje at ting kan ha forandret seg på 6 år. Det som var stygt for 6 år siden, kan jo komme på mote igjen. Er jo et sitat som heter "Hold på mannen din, han kan komme på mote igjen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 25, 2010 Synes det er mange stygge felger, men så blir de satt på den "rette" bilen, og vips så er det kult alikevel. Men en felg som aldri kan bli annet enn stygg, og gjør sitt til at selv den fineste bil ser grusom ut, er denne; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 25, 2010 Felgene som fulgte med på min første bil: FYSJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...