Forferdelig stygge felger tråden!

Anbefalte innlegg

Synes det er mange stygge felger, men så blir de satt på den "rette" bilen, og vips så er det kult alikevel.: rolleyes

HELT RIKTIG! :) Det viktigste er egentlig lavprofil og strekk, så kan neeesten alt av felger bli kult på riktig bil.

Men en felg som aldri kan bli annet enn stygg, og gjør sitt til at selv den fineste bil ser grusom ut, er denne;: grønn :

..og disse plåtfelgene er jo helt sheriff hvis de blir bredda litt utover! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en felg som aldri kan bli annet enn stygg, og gjør sitt til at selv den fineste bil ser grusom ut, er denne;: grønn :

 

Vil ikke si meg enig i det. Jeg ville mye heller ha kjørt rundt på svarte stålfelger enn mange av de som er vist i denne tråden. Stålfelger er nøytrale, hverken pene eller stygge i mine øyne, de bare er der og gjør jobben sin like godt som pene eller stygge, billige eller svinedyre alu-felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke si meg enig i det. Jeg ville mye heller ha kjørt rundt på svarte stålfelger enn mange av de som er vist i denne tråden. Stålfelger er nøytrale, hverken pene eller stygge i mine øyne, de bare er der og gjør jobben sin like godt som pene eller stygge, billige eller svinedyre alu-felger.

 

Da får jeg rette kommentaren min til; En felg som aldri kan bli annet enn stygg *i mine øyne*...;)

Men joda, de gjør sikkert jobben sin.:)

Men smaken er som baken, vettu.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen syns jo disse her er "stygge" siden de kaller de BBS Herpes........: rolleyes

 

De kalles vel det fordi det spres rundt og alle har de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kalles vel det fordi det spres rundt og alle har de ;)
Hehe vet jo det.....men BBS RS kan bli kule hvis det lakkes og poleres på riktig måte med riktige farger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er mange stygge felger, men så blir de satt på den "rette" bilen, og vips så er det kult alikevel.: rolleyes

Men en felg som aldri kan bli annet enn stygg, og gjør sitt til at selv den fineste bil ser grusom ut, er denne;: grønn :

 

sa du stygg??

DSC_3525copy-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen på det bildet mangler både nav og hjulbolter, så det er nok Photoshop.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen på det bildet mangler både nav og hjulbolter, så det er nok Photoshop.. :P

 

da er det nok. planen var at slik skulle bilen min sjå ut forrige vinter, men fekk balanse vektane på framsida av felgen sånn at dei vart utrulig stygt + madammen sa nei for vinylen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sa du stygg??

DSC_3525copy-1.jpg

 

Beklager, men ja...:o: smil : Godt det var photoshop.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kalles vel det fordi det spres rundt og alle har de ;)

Det er vel eeeegentlig ikke så mange som har det, men nettopp fordi det er BBS RS (en felg som de aller fleste liker fordi den passer til absolutt ALLE biltyper) så vinner disse felgene VM i oppmerksomhet uansett. I tillegg er de fleste som kjøper RS over middels interessert i felger og poster derfor gjerne bilder av dem over alt på internett nettopp fordi det er litt "stas" å eie ett sett.

 

Tror jeg da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(en felg som de aller fleste liker fordi den passer til absolutt ALLE biltyper)

 

[klipp]

 

Tror jeg da :P

 

Nja, de passer ikke til alle biler. De fleste ja, men ikke alle. Tror en 4x4 av stort sett hvilken som helst slag hadde sett tåpelig ut med dem. Kan liksom ikke se for meg en møkkete '85 Pajero med dem. Skulle gjerne hatt dem på Audien min da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inni internett har alle alt... alle har BBS RS, 600hk og digge damer... men når så man det på gata sist? one in a million.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dotz.jpg

 

Var de første jeg også tenkte på :P

 

 

thumb2_228ImageHandler.jpg

7802193_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inni internett har alle alt... alle har BBS RS, 600hk og digge damer... men når så man det på gata sist? one in a million.. :D

Nemlig! ;)

Nja, de passer ikke til alle biler. De fleste ja, men ikke alle. Tror en 4x4 av stort sett hvilken som helst slag hadde sett tåpelig ut med dem. Kan liksom ikke se for meg en møkkete '85 Pajero med dem. Skulle gjerne hatt dem på Audien min da!

15"-16" BBS RS hadde sett veldig bra ut på en Pajero det, med bred ytterbane og saftige dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si disse felgene er fete på saab. bilde 1 er grise kule i den fagen på 80 saab 900 turbo(aero)

og bilde 2 på 70 saab 96 (er ronald felger fra saab sin rally avd.)

 

Det finnes faktisk ikke noe mer kledelige felger til 900 T16 en Super Aero felger:)

 

saab-900-aes-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

elsker bilen, hater felgen

Synes den er ganske tøff jeg. Iallefall hvis den er i sitt rette element, nemlig med dekkstrekk på en senka bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larzon Addiction Chrome: gråter :: dum :

 

Larzon%20Addiction%20907.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rein investering :D en jævla dårlig en ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en BMW 7-serie med disse idag:

vertini-regency_lg.jpg

 

Ødela hele inntrykket av eksklusiv bil. Totalt fail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vedde på at eier'n var drittstolt over felgvalget sitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.