#1 Skrevet Februar 19, 2005 Hvordan får jeg av bakfangeren, har skrudd av de 3 skruene som sitter i bagasjerom, og skrudd ut skruene som er i hjulbuen, er det da bare å dra som pokker for å få fangeren ut? og så var det de gamle kabelene som gikk til hengerfeste, Hva burde jeg gjøre med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2005 *PLING* http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18955 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2005 men... to skinner på hver side i ved hjulbuene, er de festet med bolter? hvor er de? Og noen som vet hva jeg skal gjøre med de kabelene som var til hengerfestet...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2005 Bare å dra de av på smme måte som framme. dra på skrå oppover, da kommer de av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...