#1 Skrevet September 11, 2010 Hei, skal kjøpe nye vinterdekk til min mors bil å lurte på hva dere har å anbefale. Hun er ganske hard på gassen i den stakkar bilen sin så hun har en lei tendens til å spøle løs piggene og trenger derfor noe som blir å holde en stund, er snakk om 15". Må være piggdekk Mvh Joakim Ringjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2010 Nokian holder bra på piggene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 ContiIceContact! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 Nokian Hakka 5 holder vel bra på piggene, har hørt at det har vært endel reklamasjon på Hakka 7, pga. piggslipp. Kjører selv på Michelin X-Ice North 2, beste jeg har kjørt på! Om de holder piggene vil jeg vente med å kommentere til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...