Bremsepedal vibrerer/lugger S4 2.2

Anbefalte innlegg

Da jeg starta opp min S4 2.2 idag så begynte det å ule å skrike i kjørecomputeren. Å tegnet som signaliserer bremsefeil kom opp. Trakket inn bremsepedalen å da "vibrerer/lugger" den på en måte. Noen andre som har vært borti det samme som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... vedvarte dette under kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme feil på min med at det vibrerte i pedalen, men da var det feil med ABS. Kan det være at ABS lampa din er defekt? Har du lest av feilkoder på ABS Systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vibrerer gjerne litt i pedalen når man starter opp hvis 'bomba' er tom, og har det vært lite væske på hydraulikken, kan det gi feilmelding. Du sier lite om problemet vedvarte eller om det bare var ved én oppstart, så det er litt vanskelig å trekke slutninger her, Torstein! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ute å kjørt en tur med bilen nå, å vibreringa slipper ikke tak.

Har ikke fått lest av feilkoder, men skal prøve å få gjort det iløpet av uka.

Er riktig mengde hydraulikkolje. Blåste o-ringen på servopumpa for noen

måneder siden, så det var lite på den da. Men da ble den jo ikke kjørt med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet.. å fikk tips om bomba.. men det var selve bremsesylinderen som hadde tatt kvelden.. bytta den å det funka fint :) men kan jo være bomba

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! har samme problemet med dette på min s4 med automat! er det samme du har??? men jeg får ikke opp noen feil ! bortsett fra at jeg syns jeg har dårlig bremse efekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er manuell. Merker at bilen bremser litt dårligere jeg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må få fikset det men hvor sitter denne bomba da?? er ny med audi seru!!hvar ute på en prøve tur idag og kan kanskje virke som den ikke bremser bak og brekke virker ikke det heller !! må nok ta en grundig sjekk på denne bilen!! er igrunn litt rart at den har gått mellom eu-kontroll 3/9-10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er igrunn litt rart at den har gått mellom eu-kontroll 3/9-10

Høres ikke bra ut... Kompisgodkjenning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bomba er plassert rett 'bak' intercooleren, lettest å komme til hvis du tar av bunnplata og løsner innerskjermen på førersiden litt.

Søk litt på forumet etter billigste leverandør, prisene varierer sterkt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.