#1 Skrevet September 11, 2010 (endret) Har en Seat Ibiza 2000 mod. som radio, display og vifte er ødelagt. Funnet noen som reparerer disse i UK REPAIR Seat Ibiza / Leon Radio Noen som har tips til hvem som kan hjelpe til med dette i norge? Om noen tilfeldigvis har en slik enhet liggendes, så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2010 Vil tro det e hovedkortet som har tatt kvelden, ganske common feil på disse bilene. letteste må være å finne en brukt radio unit på seatcupra.net Mange som høgge bilene sine der. Ville lagt inn en tråd på accesories wanted. Beste rådet jeg kan gi deg. Går du til møller så må du regne med en arm og en fot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 Flott! Da prøver jeg en post der. Trudde kanskje jeg skulle klare å finne noe på eBay, men ikke funnet noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 Mulig og kun få wiere til vindusheisen tru? Mekonomen har, men kun inkl motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Funnet et par spillere i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2010 Har du skrudd av skjermen og tatt ut spilleren?For bak er det en sikring::DE røyk hos meg og da ble hele skjermen blank og vifta streika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2010 Ikke sjekket sikringen nei. I og med at den gradevis ble mer og mer defekt regnet jeg med at shiten er ødelagt, men skader jo ikke og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...