#1 Skrevet September 11, 2010 Noen som vet delenr. på skvettlapper til en A6 4F? Eventuelt noen uoriginale av god kvalitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2010 Står delenr i tilbehørskatalogen.. http://www.audi.no/etc/medialib/ngw/no/accessories.Par.0004.File.pdf/audi_a6_allroad_tilbeh.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2010 Takker, letet etter det på audi.no men fant det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 Er dette ett nr. som kun er for ekstrautstyr? I motsetning til andre delenr. finner jeg ingen som har disse.... Noen som har tips til uoriginale med god passform? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Møller er ikke et tema? Ikke avskrekkende pris, og disse passer meget bra... tviler på du finner noen uorginale som er i nærheten like enkle å montere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2010 Møller er ikke et tema? Ikke avskrekkende pris, og disse passer meget bra... tviler på du finner noen uorginale som er i nærheten like enkle å montere... Joda, kommer jo an på prisen det, om det ikke er dyrt så er jo Møller ok, men jeg bor en time unna den nærmeste, derfor tenker jeg alltid netthandel først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...