Front til Audi A4 avant B6

Anbefalte innlegg

Hei

 

Netopp kjøpt meg en 03 A4 avant, og syntes frontfangeren ser litt tam ut, og vil ha et litt mer moderne og "agressivt" look på bilen min.

 

Har søkt og lest en del, funnet ut at mange går for s-line leppa (evt hele fronfangeren) men syntes egentlig at det er ganske liten forskjell...

 

Har sett litt på CSR Automotive sin leppe, som skal på org fangeren(?), og syntes den er tøff, og bilen får en litt mer B8 look, som jeg syntes ser tøft ut.

 

Her er et bilde av bilen min, som den er idag

 

30_-981410438.jpg

 

30_583063264.jpg

 

Og er et er sammenlikningsbilde (screenshot ftw :D )

 

Skjermbilde2010-09-11kl230638.png

 

FA065.jpg

 

Hva mener folket om denne leppa, er det jallamekk, burde jeg gå for s-line, eller er det en ok leppe som opprettholder den "orginal-looken" som jeg vil ha?

 

Vil det ser rart ut uten noen form for senking? Har ikke lyst til å senke bilen egentlig, da det blir mye kjøring i snø og på fjellet osv, men har vurdert senkeskåler, for å få bittelitt mindre rom mellom hjulet og skjermen :)

 

(Har planer om noen 17-18" felger osv, men venter til våren igjen med å ordne dette)

 

Min første Audi, så har ikke så mye peiling på forksjellig styling og deler, men prøver å lese å bli klokere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger forresten takstativ og skiboks også (skikkelig familiebil detta ja ;) ) Ferdig med ungdomstia med alt for rølpete og lav BMW 3serie nå, endelig ;)

 

Hvor er det best å kjøpe dette, evt hvilke merker er det lurte å sikte etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med s-line leppa + cupra R leppe? (sjekk ut steffen Jevnaker sin:) dødsrå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med s-line leppa + cupra R leppe? (sjekk ut steffen Jevnaker sin:) dødsrå:)

 

Ja, det så jo ganske bra ut :) Leser også at den cupra leppa koster bare en 2-300 kroner i tilegg.

 

Så da trenger jeg s-line leppa bare. Men den var det vel noe modifisering for å få på ordentlig? Hvis man skal sette den på org fanger. Noen som har gjort dette, evt kunne vist meg hvordan hvis jeg går for s-line løsningen? Holder til i Gjøvik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fronten her er jo skikkelig tøff da! :)

 

800px-Audi_A4_B8_front_20080414.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fronten her er jo skikkelig tøff da! :)

 

Om du skal bygge om til B8 front så tror jeg du har en stor jobb foran deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal bygge om til B8 front så tror jeg du har en stor jobb foran deg ;)

 

tenkte mere på den CSR fronten, den er jo en "replica" av den ser det ut til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen i klubben som har den csr leppen på b6n sin? event. bilder av bil med den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt på forumet her nå, tror muligens at jeg skrinlegger ideen med CSR froten jeg ;) Trodde det var halvparten av fangeren, ikke en man klistret oppunder! :o Tenkte det var slik som S-line er.

 

Se her http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?p=2005868post2005868

 

EDIT: ser jo at det ikke er samme bilen, men prisen på leppene er like, og begge er jo CSR, så regner nesten med at begge er slik. Er visst en her i Gjøvik som selger en sånn, får muligens spørre om noen bilder evt stikke å se på den.

 

Syntes det å kjøpe en helt ny s-line frontfager blir litt dyrt, var egentlig ute etter noe rimlig noe for å bedre looken littegrann ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke s-line leppa utgjør så stor forskjell, også vil jeg ikke kutte i org fangeren ;)

 

pratet med en fyr som selger den CSR leppa, og den skal moteres slik som s-line leppa, må ta av org leppa osv. Skulle visst ikke klistres på, slik som den på linken lengre opp her måtte.

 

stikker å sjekker den ut tenker jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke s-line leppa utgjør så stor forskjell, også vil jeg ikke kutte i org fangeren ;)

 

pratet med en fyr som selger den CSR leppa, og den skal moteres slik som s-line leppa, må ta av org leppa osv. Skulle visst ikke klistres på, slik som den på linken lengre opp her måtte.

 

stikker å sjekker den ut tenker jeg ;)

 

Si fra da:) kanskje jeg går for den også om det ikke er så mye arbeid:) plass til cupra leppa på den å sikkert :D

 

Hva var pris på den btw?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra da:) kanskje jeg går for den også om det ikke er så mye arbeid:) plass til cupra leppa på den å sikkert :D

 

Hva var pris på den btw?

 

koster 1800 i butikk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som skrevet over så settes csr leppa på som s-line underdel.

Denne leppa har også støpte fester som passer rett inn i de orginale festene på fanger.

Har en sånn liggende for salg.

 

Venta på deg denne uka, men hørte ikke no mer. Skulle du ikke komme å ta en titt på den?

 

Audicsr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.