#1 Skrevet September 12, 2010 (endret) Søstærn har en Audi A4 1.6 97mod. Denne bilen har ikke AC til info. Har bytta termostat for bilen har hatt elendig med varme i apparatet og hatt litt problemer med treg termostat og tempmåleren i bilen har vært ustabil. Nå så holder tempmåleren i bilen konstant 90G noe den ikke gjorde før men det er fortsatt crap med varme i bilen(blir bare lunka). Alle slangene blir varme og slangene inn/ut til varmeregisteret er varme og jeg har lufta etter de kunstene jeg kan( stå i litt bratt bakke,kjøre litt uten lokk på beholder,varmen på full blås) kan det være tett register. Bytta den ene slangen og den hadde rustkladder på innsiden: klø : eller kan det bare være at når jeg vrir på varmeknotten i bilen så åpner den ikke varmen fullt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2010 har du prøvd å lufte den på slangen som kommer ut av varmeapparatet? skal være ett lite hull der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2010 Er det en slags ventil på slangen da eller. Skal beine ut og se nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 Er to slanger som går til varmeregistreret, en inn å en som går ut.. på min bil så var hullet på den slangen til venstre, du ser hullet tydelig på toppen av slangen, bare å dreg slangen ut helt til det kommer vatten ut av hullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Mulig jeg er litt stupido men finner ikke noe på slangene som gjør at jeg kan få lufta der. Har gjort dette million ganger før og har aldri hatt dette problemet før. Men at alt går smertefritt hver gang er vel ikke mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2010 Da prøver jeg det. kan ikke se noe på de to slangene. Det er vel kanskje mulig at de er bytta før og ikke kjøpt slange med sånn løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2010 bare prøv å dreg den helt ut, kansje de er blitt byttet også er dem snudd feilvei eller noe du kan jo også bruke et 1mm borr å bare lage deg et lite hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2010 Har tatt av slangene nå og det er ikke noe hull i dem. Eneste som skjedde når jeg dro i slangene var at de hoppa av registeret. Mulig det kanskje ikke er sånn på alle A4er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2010 Fant det hullet nå. Forrige person som har klådd på bilen har satt slangen for kort innpå og slangeklemma over hullet og over lang tid så har det grodd igjen. Takk for tipset. Nå er det barbecue i vogna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...