deksel på innsiden av bakluke golf4

Anbefalte innlegg

Hvordan sitter det festa?? Har skrudd ut de 2 skruene som sitter inni de håndtakene og regner med at de sitter i noe clips av noe slag men det er vel ikke meninga at man skal henge seg i dekselet før det løsner??? Sitter jo FAST.. : klø :

 

Det er en vanlig personbil, ikke stv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan sitter det festa?? Har skrudd ut de 2 skruene som sitter inni de håndtakene og regner med at de sitter i noe clips av noe slag men det er vel ikke meninga at man skal henge seg i dekselet før det løsner??? Sitter jo FAST.. : klø :

 

Det er en vanlig personbil, ikke stv...

 

Hvis det er samme som på min A3 så er det bare klipsene som sitter ganske godt, etter at du løsner de to skruene inni håndtaket. Lager mange gode lyder når de løsner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan sitter det festa?? Har skrudd ut de 2 skruene som sitter inni de håndtakene og regner med at de sitter i noe clips av noe slag men det er vel ikke meninga at man skal henge seg i dekselet før det løsner??? Sitter jo FAST.. : klø :

 

Det er en vanlig personbil, ikke stv...

 

 

Ta tak i håndtaket inv, og RØSK til!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at du bare skal ta i ja... etter å ha fjernet skurene..

 

men ALT sitter som faen i nyere biler med tanke på klips og sånt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter godt ja. Gjorde dette sist på forrige fredag.. Fine lyder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte meg.. Da er det bare å røske til.. Takk så møe! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.