#1 Skrevet September 12, 2010 (endret) hadde vag-com på pc og funket fint fikk lese og slette feilkoder =) pc krasjet og byttet hovedkort samt hardisk og får ikke til og installere vagcom igjen. under "enhetsbehandling" så kommer kabelen opp som "andre enheter" med navn: "ft232r usb uart" så kan ikke endre port inst eller noe. ogja har prøvd og installere driveren som fulgte men til ingen nytte, har brukt den driveren før uten prob. ogja dette er en uorginal kabel fra alpha bid.com ps: hvilken kabel skal jeg velge hvis jeg skal kjøpe orginal? trenger bare til biler opp t 1997. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2010 Trulig er denne billig kabelen godt i stykker noko som ikkje er uvanlig. Om du skal kun ha til biler opp til 2004 modeller klarer du deg med key usb til kr 2695,-inkl mva. Mvh Vidar Bildiagnose hadde vag-com på pc og funket fint fikk lese og slette feilkoder =)pc krasjet og byttet hovedkort samt hardisk og får ikke til og installere vagcom igjen. under "enhetsbehandling" så kommer kabelen opp som "andre enheter" med navn: "ft232r usb uart" så kan ikke endre port inst eller noe. ogja har prøvd og installere driveren som fulgte men til ingen nytte, har brukt den driveren før uten prob. ogja dette er en uorginal kabel fra alpha bid.com ps: hvilken kabel skal jeg velge hvis jeg skal kjøpe orginal? trenger bare til biler opp t 1997. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2010 etter enda mere banning og ei hiddenmus mindre samt GOD =) hjelp fra en hiddenekspert så funker dette no=) han unistalerte alt samment og restartet pc, la inn alle ting på nytt og det fungerte som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...