#26 Skrevet September 18, 2010 har nå vært ute og testet litt, og hvis jeg står stille og svinger frem og tilbake, så merker jeg et slags hakk idet jeg vrir andre veien. Hvis jeg vrir fortere, så kommer det litt mer som en knakelyd. samme som deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 18, 2010 Slakken i tannstang på disse kan justeres bort på under 5 min om man har bukk;) Hm tror ikke det gikk på min, jeg fant ihvertfall ikke noen måte å stramme den på. Jeg spurte på møller om det også. Men det er jo ikke det denne tråden handler om, så jeg skal ikke snakke mer om det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 18, 2010 Hm tror ikke det gikk på min, jeg fant ihvertfall ikke noen måte å stramme den på. Jeg spurte på møller om det også.Men det er jo ikke det denne tråden handler om, så jeg skal ikke snakke mer om det;) Det går;) jeg jobber i møller, så da har du nok hørt med feil folk, ikke alle som veit om dette;) Stramme denne justeringsskruen noen mm med klokka så strammer man inn slakken i tannstanga:) Merket med pil på et bilde av en A4 tannstang. Men samme det, gjort er gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...