#1 Skrevet September 12, 2010 Dere foto guruer.. hvilket programm bruker dere? Tenker på sånn lett redigering av bilder. Trenger også fotostativ til kameraet mitt , Type langt hvor finner jeg sånn rimeligt? Mvh André med alle spørsmåla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2010 Jeg brukte Picasa før jeg "kjøpte" PS. Funket helt greit til lett redigering, det, men sikkert blitt bedre nå enn det var for 4-5år siden da jeg brukte det. Stativ finner du for en billig penge på Elkjop og lignende butikker, ellers så har Clas Ohlson også stativ. En ting er at det går høyt, men jeg synes det er vel så viktig at det går lavt også. Selv har jeg et stativ som jeg ga 150,- for brukt, og som sikkert ikke kostet mer enn 250,- nytt. Blir en helt annen verden når man får seg stativ og kan bruke lange lukkertider uten at man trenger å være redd for blurry bilder. Ta også en kikk HER og HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2010 Gimp gratis alternativ til PS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2010 Hjertelig takk , tar å prøver ut gimp litt så får jeg se om jeg blir fornøyd .. Sånn stativ tror jeg bare jeg får kjøpt meg på el kjøp sikkert ikke så dyrt! Takk for hjelp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2010 Gimp greia forsto jeg meg IKKE på er det picaso enklere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2010 Det er vel fordi Gimp er en slags "kopi" av PS, og da er det ikke nødvendigvis lett. Picasa var ihvertfall enkelt den gangen jeg brukte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2010 Dette er faktisk et veldig bra gratis program til amatør-redigering http://www.getpaint.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2010 Var bra og enkelt det siste der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2010 Denne er også grei. Vet ikke hvor trygt det er og redigere bilder online, men slipper og laste ned noe i allefall http://www.pixlr.com/editor/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...