#1 Skrevet September 12, 2010 Hei jeg har akkurat fått meg en audi s4 c4 94 mod og er ikke helt inne i denna audi verden enda! bilen trenger litt stell og lakk men det lar seg nok ordne, men har noen spørsmål ang cd spiller! ville jo ha litt lyd i bilen MEN vanlig hvis er det ikke noe problem og instalere men da jeg ser den klysa med ledninger og alt er bare klipet rett av for jeg et problem med va som er va! har finnet strøm og minus og høytalere ledninger men er det noen som har noen bilder av koblingene og ledninger slik at jeg kan se hvilken farge som skal hvor og slikt! bilens tidligere eigere har ikke vært særlig snill med bilen og har vel igrunn ikke hatt peil på va de har drivet med bnår de har skrudd så jeg skulle hatt noen brukt deler : huset rundt varmevifta bjelken bak fangeren (foran) nakkestøtter bak (sort skinn) den rullegardina til bagasjeromet lister med klips rundt om lister under front lykter er sikkert mye mere men det var det jeg kom på i farta er det noe jeg burde sjekke ved bilen som er typisk for disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2010 liste under lyktene får du kjøpt nye på møller, og nei de er IKKE dyre: eek : hvis jeg ikke husker feil koster de under 100KR stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2010 oki tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2010 Hei, driver å hugger en A6 c4 avant... Har bjelke bak fanger foran Rolloen til bagasjerom, har eg også... Nakkestøtter, men ikke i skinn Har også listene u fronlykta, om det er samme på S4`n kontra A6, men det er dem som går til bil u lyktespylere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2010 da er det en stund siden jeg har skrevet !! har fått kjøpt rs4 fanger ny lister rundt helle veien. ordnet opp i endel el problemer. montert nye chiper. montert xeono pærer. ny reg reim+vannpumpe,strammer løpehjul,bytta alt av olje, venter nytt varme apparat med register i posten nærmeste dagene. så nå trenger jeg egentlig bare og finne ut av farge koden på bilen også få kjøpt inn ny bakfanger og skjørter så skal den lakeres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2010 Fargekoden tror jeg du finner bak en av lukene i bagasjerommet, tror det er på høyre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2010 tussen takk for svar ! da skal jeg ta meg en tur ut og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...