#1 Skrevet September 12, 2010 Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe en slik til en normal pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2010 Hva er delenummeret på den som sitter i bilen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2010 Hør med disse karene. http://heggen-bil.no Det ser ut til at de har mye VAG deler inne. Sikkert brukt sådan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2010 Kjøpte min her: http://www.invenit.no/subdet38.htm Meget god service. Virker som de har god peiling på hva de holder på med: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2010 Send mail til han her: bjoern-j@online.no Han jobber hos dieselpumpegrossisten eller noe i den dur. Jeg fikk pumpe til min inkl frakt og mva til rett over 11K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2010 Hei, takk for mange gode råd, skal sjekke delenummer. Skjønner jo at denne er brukbart dyr. Når vi snakker 11k osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2010 Koster vel 29000 ca ny om jeg ikke husker feil:) Audi reklamen for 2,5tdi v6 burde vært slik når den kom på markedet: Nye 2.5tdi v6! Motoren for deg som ikke veit hvor du skal gjøre av pengene dine de neste 20 årene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2010 Pumpa må vel adaptes til startsperra på disse for å få start etterpå, eller husker jeg helt feil? De er også et HELV*** å få lufta skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2010 Pumpa må vel adaptes til startsperra på disse for å få start etterpå, eller husker jeg helt feil? De er også et HELV*** å få lufta skikkelig Nei, vi skrudde min av, og på med ny. startet fint etter lufting. Måtte finjusteres av verksted etterpå, var 3mm feilstilt. Angående lufting så løsner du to dyserør, legg en håndkle over de for å hindre diesel søl. Når du hører den nesten starter, kan du skru fast et av rørene, slik at det kun er et å skru fast når den fyrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2010 Den må programeres ja, har sjekket opp med div firma nå, alle sier den må programeres etter montering da jeg oppga regnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 17, 2010 Jeg trengte ikke noe adapsjon mot startsperre på pumpen jeg fikk fra dieselpumpegrossisten/invenit. Kun masse lufting og selvfølgelig sjekk og justering av timing. Dette er da en 99 mod AFB motor med VP44. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2010 I flest parten av tilfellene med havari på disse, er det vel elektronikken som svikter. Vet det er et firma i england som man kan sende inn elektronikkdelen til for og få repartert. Kostet vel rundt 2500 kr. En kjenning av meg har elektronikken der nå. Spent på om den fyrer når delen kommer tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...