#1 Skrevet September 13, 2010 Har en Caravelle T4 Syncro som avogtil kakling litt i bakkant ved kjøring i svinger. Når jeg finner et åpent område for å prøve å lokalisere kaklingen, så er det borte. Kommer kun avogtil ved normalkjøring i sving. Tetteringene på bakre diff lekker litt. Kan det være noe lager på denne som kakler? Ved normalt tørr asfalt, skal jo ikke syncroen være innkoblet, så det høres litt usannsynlig med drivknuten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2010 ingen som har en mistanke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2010 det går fortsatt rundt. og det er alltid en viss drivkraft med viskose uansett kan være knute, kan være lagre inni diffen, du sier den lekker litt. mye olje er det igjen på diffen? lite tips på din vei, gi ting litt mer tid før du purrer opp svar husk at vanlige folk er på jobb i det tidsrommet du venta kommer nok fler svar ettersom kvelden går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2010 Er ikke helt sikker på helt sikker på hvor mye det er igjen. Fikk bilen for kort tid siden. Har kjøpt inn ny olje og Omega tettningsmiddel for å myke opp tetteringene. Da ser får jeg et overblikk over hvor mye det er diffen. Jeg så bare tråden havnet så langt ned på listen, så for at folk skal se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...