Anbefalte innlegg

Noen som vet "normale" plasser c5 karosseriet kan ta inn vann? Har basseng i dørken bak på høyre side. Ser det kommer en liten elv fra bakerste setefeste (kanalen) etterhvert som jeg suger opp vannet. Hadde håpet på drenering i bakdøra da vannet kun er bak, men desverre var det ikke det.

Utrolig kjipt med fuglebad i dørken : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet "normale" plasser c5 karosseriet kan ta inn vann? Har basseng i dørken bak på høyre side. Ser det kommer en liten elv fra bakerste setefeste (kanalen) etterhvert som jeg suger opp vannet. Hadde håpet på drenering i bakdøra da vannet kun er bak, men desverre var det ikke det.

Utrolig kjipt med fuglebad i dørken : bh :

Sjekk dreneringa di på ACen. Dersom den er tett så er det utrolig hvor mye vann det kan bli i bilen, på den jeg hadde så samla vannet seg også i dørken bak på høyre side.

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt nede høyre del av dash nå og fant ut det rant av varmeapparatet når jeg satte på det. Så det er AC dreneringa som muligens har gått tett? Kommer man til dette uten å må demontere halve coupeèn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du automat? Er vannkassa (batteri kassa) full av vann? er drenerings proppene der utmontert? Om de sitter der (under batteri og bremsekraftforsterker) så skal de fjernes.

Ellers så er klima drenering en vanlig feil også. Kansje begge deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke automat nei, og batterikassa var full av vann ja. Stakk fingern nedi og grov opp kompostbingen som var der. Plukka ned høyre del av dash og satt klima anlegget på full gass. Rant nermest vann da. Hatt bilen oppe på bukk og sett om jeg så noe dreneringsslange eller hull som kunne tilhøre ac, men så ikke noe som kunne minne om dette. Hvor sitter den og hva skal gjøres for å få opp? Skal til sjøs om to og en halv dag og blir borte i 10 uker og vil ikke ha en stoooor isklump baki bilen når jeg kommer hjem :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ei drenering under batteriet, Ta dette ut så finner du hullet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, du må ut med batteriet, og ta vekk platen som batteriet står på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det har jeg skjønt og gjort like etter jeg oppdaget lekkasjen. Men er helt sikker på at det er klima anlegget nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det har jeg skjønt og gjort like etter jeg oppdaget lekkasjen. Men er helt sikker på at det er klima anlegget nå

Lenge siden jeg hadde problemet, men mener at det går en "slange" ut gjennom torpedoveggen på passasjersida, inn mot midtkonsoll. Jeg fant meg en streng / spiker å dytta igjennom, da ble det bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er som nevnt over her drenering under batteri og bremsekraftforsterkern, den under bremsekraftforsterkern må du under bilen for å komme til. på min var det tett på begge sider. og i tilleg var ac dreneringen var tett. ac dreneringen er en liten gummi klaff. (enveisventil) og sitter under varmeskjold på høyre siden av girkasse. du må av med dette varmeskjoldet for å komme til den.

Ellers er vist også pakningnen under luftfilteret til kupe intaket også en gjennganger.

å når det først har blitt vått på gulvet har teppene sugd til seg MYE vann. er tykt med skumgummi isolasjon under dem, brukte lang tid på å tørke dem i bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.