#1 Skrevet September 13, 2010 Hei. Hvor er det mulig å få tak i bump stoppers ? Takker på forhånd for svar - Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2010 Vet at Parts & Retards har ymse str. av dette i hylla. Hør med Håkon Sandberg her på forumet etter helga da han har ferie nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2010 Ebay Clip-on bumpstops til slikk og ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2010 Ebay Clip-on bumpstops til slikk og ingenting + frakt, mva og postens fortollingsgebyr... Er ikke like sikker pä at det blir billigere, for ja de koster ikke rare greiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2010 blir bilen stivere me slik eller "stopper" den bare tidligere i homper i veien? kunne tenkt meg stivere bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2010 bumpstops hindrer deg i og bunne demperene og ødelegge dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2010 + frakt, mva og postens fortollingsgebyr... Er ikke like sikker pä at det blir billigere, for ja de koster ikke rare greiene. Havner under tollgrense og brevfrakt. gjorde hvartfall jeg når kjøpte. Også trenger heller ikke demontere noe for å sette på, bare klipse på Og siden han spurte om hvor de kunne skaffes, sa jeg hvor jeg kjøpte mine fordi det var billig, raskt og enkelt, ikke for å gå deg i næringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2010 ahh,de har jeg ikke klart å få til ennå så da trenger jeg vell ikke no slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2010 Link til slike "clip-on" på ebay ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2010 Lagde slike selv av slik rulle som er på båthengere. Kjøpte på biltema og kappet i akkurat den høyden man ville. må nok borre opp innerdiameteren også så den passer til demperestanga. Funket knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2010 For eksempel Disse ligner veldig på de jeg har, og brukte de flere år på Polon uten problemer Bare pass på å kjøp med riktig diameter på demperstanga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...