Anbefalte innlegg

Alexander har helt rett i forhold når det gjelder særnorske forhold, dette er jo et senkesett og en Passat 3C er vel ca. 10.5 cm under orginalt.

Å få produsent til å tilpasse seg til norske forhold tviler jeg er særlig aktuelt siden dette tross alt er et senkesett der minimum senk innenfor Tüv er oppgitt til 35mm.

Da kan man jo like gjerne kjøre med orginalt.

Når det er sagt så ville jeg sendt en klage til vegdirekterotet på dette, jo flere som gjør det jo større er sjansen for at de fjærner denne idiotiske regelen som blir behandlet forskjellig fra trafikkstasjon til trafikkstasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei kordan gjekk det med denne saken? har kjøpt meg ein til passat der eg monterte på raceland coilovers og den er skam lav bak når den er justert heilt opp. mye lavere en din, er så gale att dekket på 18tommerene går langt opp i buene bak uten last i ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.